kayhan.ir

کد خبر: ۸۱۲۰۱
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱
وعده فرنگی‌کار کشورمان پیش از آغاز مسابقات

رضایی: می‌خواهم با دومین طلای المپیک تاریخ‌ساز شوم

فرنگی‌کار وزن 98 کیلوگرم ایران از آمادگی بالای روحی و بدنی خود در آستانه اعزام به المپیک خبر داد و گفت: می‌خواهم با کسب دومین طلای المپیک در ورزش ایران رکورد بزنم.



 قاسم رضایی درباره آخرین شرایط خود در آستانه اعزام به رقابت‌های المپیک ریو، اظهار کرد: خدا را شکر شرایط بسیار خوبی دارم و در حال‌ نزدیک شدن به وضعیت ایده‌آل چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ بدنی هستم. آرام آرام آماده حضور در رقابت بزرگی همچون  المپیک می‌شوم و این احساس را دارم شرایطم  حتی بهتر از  المپیک قبلی است.
فرنگی‌کار وزن 98 کیلوگرم ایران، خاطرنشان کرد: ان‌شاء‌الله روز مسابقه همه چیز دست به دست هم بدهد تا بتوانم بهترین نتیجه‌ ممکن را به دست بیاورم. ماه‌ها است که در اردوهای تیم ‌ملی سخت‌ترین تمرینات را پشت سر می‌گذاریم و هدف من و دیگر کشتی‌گیران ایران کسب موفقیت در  المپیک است.
وی با بیان اینکه پس از کسب مدال طلای  المپیک لندن بزرگ‌ترین هدفش حضور دوباره در رقابت‌های المپیک بوده است، افزود: بعد از  المپیک لندن هر کاری را که از دستم بر آمده است انجام داده‌ام و  با این امید که بتوانم بار دیگر در رقابت‌های المپیک افتخارآفرینی کنم، تمریناتم را ادامه دادم. خدا را شکر که به هدفم رسیدم و امیدوارم این بار نیز آن چیز را که خودم انتظار دارم و در توانایی من است را به معرض نمایش بگذارم.
دارنده مدال طلای  المپیک لندن در پاسخ به این سؤال که آیا برای کسب دومین مدال طلای خود پا به این رقابت‌ها می‌گذارد تا نامش در تاریخ ورزش ایران ماندگار شود، توضیح داد: مطمئناً برای کسب دومین مدال طلای المپیک و رکورد شکنی در ورزش ایران به ریو می‌روم. دوست دارم تنها ورزشکاری از ایران باشم که دو طلای  المپیک را به دست می‌آورد. امکان دارد این اتفاق رخ دهد، چرا که کشورهایی نظیر روسیه هم ورزشکارانی دارند که سه طلای  المپیک را در کارنامه خود دارند. امیدوارم که ایران هم با طلای من به لیست این کشورها اضافه شود.
رضایی با اشاره به شرایط بسیار خوب دیگر کشتی‌گیران اعزامی به  المپیک، بیان‌ کرد: خوشبختانه شرایط تیم در وضعیت بسیار خوبی است و چیزی که من در تمرینات مشاهده می‌کنم آمادگی بالای سوریان، نوروزی، اخلاقی  و دیگر کشتی‌گیران اعزامی است. ان‌شاء‌الله باز هم بتوانیم دست به دست هم دهیم و افتخارات  المپیک لندن را تکرار کنیم. توقعات از کشتی‌فرنگی ایران بواسطه 3 طلای المپیک لندن بالاست و امیدوارم بتوانیم با مدال‌های خوشرنگ خواسته مردم را به خوبی پاسخ بدهیم.
وی در پایان درباره میزان حمایت از ورزشکاران اعزامی به المپیک از سوی مسئولان، گفت: برای من پاداش مادی خیلی مد نظر نیست، چرا که مهم کسب افتخار و خوشحال کردن مردم است.  برای ما دیگر فرقی نمی‌کند که شرایط مالی مهیا شود یا نشود.