kayhan.ir

کد خبر: ۸۱۱۳۱
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰

تشییع باشکوه پیکر 11 شهید تازه تفحص شده ارتش

پیکر 11 تن از شهدای تازه تفحص شده نیروی زمینی ارتش، صبح دیروز با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و فرمانده نیروی زمینی ارتش تشییع شد.


مراسم بدرقه و تشییع پیکر 11 تن از شهدای تازه تفحص شده نیروی زمینی ارتش، صبح دیروز در ستاد این نیرو برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی، جمعی از کارکنان و فرماندهان یگان‌های ارتش مستقر در تهران و خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران نیز حضور داشتند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حاشیه این مراسم گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری نیز فرموند؛ فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.
وی با بیان اینکه امروز فرهنگ دفاع مقدس و شهادت می‌تواند جامعه را در مقابل هجمه‌های گسترده فرهنگی دشمنان بیمه کند، افزود: امروز به برکت خون همین شهداست که ایران اسلامی استوار و پایدار و در امنیت کامل قرار دارد.
به گزارش فارس، در پایان این مراسم پیکر شهدای تازه تفحص نیروی زمینی همیشه قهرمان ارتش اسلام، پس از اقامه نماز توسط رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جهت خاکسپاری به مراکز استان‌ها منتقل شدند.
بنابراین گزارش، هویت احراز شده این شهدا که از طریق آزمایش پزشکی دی. ان.‌ای به دست آمده، نشان می‌دهد که 11 تن از آنان کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بودند که 10 نفر از آنان کارکنان وظیفه و یک تن دیگر از کارکنان پایور نیروی زمینی ارتش محسوب می‌شدند که در دوران دفاع مقدس و در مناطق عملیاتی غرب و جنوب غرب کشور به شهادت رسیدند.
اسامی شهدای تفحص شده عبارتند از: 1-جعفر سلیمانی
2- عزت‌الله رضا علی3- تقی خسروبیگی 4-کرامت‌الله افسرده 5- یعقوب تلخابی6- ایرج فلاح ابراهیم پور 7- حمیدرضا حبیب‌نیا 8-حمیدرضا رحیمیان 9- حسین خراسانی10-مرتضی اعلایی 11- محمد دهقانی.