kayhan.ir

کد خبر: ۸۰۹۷۵
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* صفحه اول کیهان شنبه 95/5/2 نمادهایی از دو نگاه به دنیا را به نمایش گذاشته بود. در سمت راست صفحه حیف و میل بیت‌المال برای اقامت  2 شبه با هزینه‌ای بالغ بر 27 میلیون تومان را می‌دیدی و در سمت چپ شاهد تشییع پیکر 5 شهید لشکر فاطمیون بودی که به دنیای فانی پشت پا زده و به دفاع از حریم اهل بیت(ع) برخاستند و جان شیرین خود را نثار کردند. ای حرام‌خواران تا دیر نشده به آغوش پاکی‌ها بازگردید.
طاهری
* دستگاههای عریض و طویل بازرسی و نظارتی چه می‌کردند که حرام‌خواران مثل مدیر سرخه‌ای تنها در یک سفر خارجی بابت دو شب اقامت در یک هتل 27 میلیون تومان از جیب ملت هزینه می‌کردند؟ مجلس و نمایندگان چه وظایفی در این مورد دارند؟ مبادا دستگاههای مسئول با بی‌توجهی و عدم اقدام قاطع در خلع ید چنین پلیدانی ملت را نسبت به انقلاب و آرمانهایش دلسرد و بی‌تفاوت کنند. مسئولان در مقابل آزمون بزرگی قرار گرفته‌اند.
شکیبا- تهران
* تنها روشنگری درباره حقوق‌های نجومی کافی نیست باید پول‌های غارت شده به بیت‌المال برگردد و با خلافکاران برخورد قانونی صورت گیرد.
2986---0915
* عده‌ای طوری با موضوع حقوق‌های نجومی برخورد می‌کنند که انگار این حقوق‌ها ارث پدری دولتی‌ها بوده است!
8853---0912
* نفاق، امروز همین رفتار مدیران با حقوق‌های نجومی است که خیانت‌های خود را خیلی راحت توجیه می‌کنند.
8495---0912
* مشخص شده معرفی حسین فریدون به دانشگاه شهید بهشتی برای ادامه تحصیل با استفاده از رانت کاملاً غیرقانونی بوده است. عرض بنده این است که نوع موضعگیری سازمان سنجش و وزارت علوم در این موضوع باعث کاهش اعتماد عمومی به آنها می‌شود.
3168---0922
* این روزها بحث محافل مردم مدرک آقای فریدون است که وزارت علوم برای شفاف‌سازی برای افکار عمومی باید بررسی لازم و پاسخ روشنی داشته باشد.
0445---0912
* اقدام بجا و بهنگام سپاه در ورود به پرونده اقتصادی مرهمی بر زخم دل مردم غارت شده است. مردم چشم‌انتظارند تا دولت با حرام‌خواران برخورد جدی کند. البته با دستمال کثیف هم نمی‌توان شیشه را پاک کرد. انتظار مردم از مجریان عدالت هم آن است که مطالبه رهبری و مردم را اجرا کنند و اجازه ندهند رسیدگی به پرونده‌های این انگل‌های اجتماع شامل مرور زمان گردد.
نراقی
* باید به دولت تدبیر و اعتدال و صادق خسته نباشید گفت که حقوق محرومان را در قالب یارانه با منت می‌پردازد و هر ماه با حسابرسی دقیق یارانه ناچیز عده‌ای از قشر زحمتکش و مستضعف را قطع می‌کند باید به این دقت نظر دولت تدبیر احسنت گفت که مو را از ماست می‌کشد ولی ای کاش این نگاه تیزبین را در مورد زالو صفتانی که خون ملت را به شیشه می‌کنند نیز داشت تا این حقوق‌های نجومی شکل نمی‌گرفت!
رحمتی- تهران
* قرارداد کرسنت باعث شد ایران 15 میلیارد دلار به امارات غرامت بپردازد آیا مجدداً در قرارداد IPC می‌خواهند میدان نفتی آزادگان را به توتال واگذار کنند و خسارت دیگری با این قراردادهای بی‌چفت و بست به کشور تحمیل کنند؟ از مجلس تقاضا دارم در مورد قرارداد با شرکت توتال حساسیت بیشتری داشته باشد تا کشور دوباره از روی بی‌تدبیری برای دشمنان سوددهی نداشته باشد.
پارسایی- یزد
* طبق قول و قرارهایی که آقای رئیس‌جمهور داده بودند با اجرایی شدن برجام باید تمام تحریم‌ها برداشته می‌شد و 120 میلیارد دلار مطالبات به اقتصاد کشور تزریق می‌شد. گویا هیچ کدام از وعده‌های داده شده قرار نیست عملی شود! حالا حتی آقای رئیس جمهور اعتراف کرد که رکود همه کشور را گرفته است.
7399---0990
* هر جا از ضعف‌های مذاکرات هسته‌ای در این دولت انتقاد کردیم بلافاصله جواب دادند نظام در جریان مذاکرات است ولی امروز مشخص شده که آقایان از خطوط قرمز نظام عبور کرده‌اند و این همه خسارت به کشور و ملت تحمیل شده است.
8895---0919
* همه خوب می‌دانند برخی حوادث خونین که منجر به حوادث ناگواری چون حادثه «نیس» در فرانسه می‌گردد ناشی از تعاملات قبلی بین تروریست‌ها و اربابان غربی‌شان است. ولی اقدام ناجوانمردانه دولت فرانسه در قتل‌عام غیرنظامیان سوری جنایتی به مراتب بدتر از حادثه جنایتکاران تروریست در نیس فرانسه است.
طالعی
* جای بسی تأسف است که بعد از گذشت یک سال از تعرض نیروهای امنیتی پلید آل‌سعود به دو نوجوان ایرانی و حوادث منا و مسجدالحرام و شهادت بیش از 400 زائر خانه خدا از هموطنانمان و عدم عذرخواهی وهابیون خبیث از این دو حادثه، دولت تدبیر و امید فقط بی‌صبرانه منتظر برخورد شدید دستگاه قضائی با متعرضین به سفارت آل‌سعود است؟!
سوری
* در صورت پرداخت نشدن قبض برق توسط مشتری بلافاصله اخطار وزارت نیرو به مشترک ارسال می‌شود و بعد از مدت کوتاهی هم برق را قطع می‌کنند. جالب‌تر اینکه با نپرداختن فیش برق، برق مشترک به سرعت قطع می‌شود اما فیش مدیران برای بررسی ماه‌ها در دستگاه‌های دولتی برانداز می‌شود و دست  آخر می‌گویند اصلاح درآمد مدیران در این دولت فتح‌الفتوح بوده است!
2328---021
* در قبض جدید آب مبلغ 40 هزار تومان آب بهاء شده ولی با محاسبه انواع عوارض باید 120 هزار تومان بپردازیم. انصاف کجا رفته است؟
5821---0919
* با توجه به اعلام رسمی کاهش قانونی سود تسهیلات بانکی از رسانه ملی، (حداکثر 18 درصد) متأسفانه برخی بانکها با بستن چشم و گوش خود، هنوز منتظر ابلاغ رسمی و کتبی بانک مرکزی هستند! و همچنان نرخ گذشته و سودهای زیاد و ظالمانه قبلی را اعمال می‌کنند.
محمود بلیغیان- اصفهان
* محله جانبازان منطقه پاداد شهرستان اهواز به طور مرتب با قطعی آب مواجه می‌شود. جرم ما ساکنین این شهرک چیست که در گرمای 50 درجه باید آب نداشته باشیم.
2517---0939
* تیرهای برق سیمانی خیابان شهید غیاثی‌پور نارمک حدفاصل چهار راه شهید نادی - چهار راه عرشی فرسوده شده و نیاز ضروری به تعویض دارد. چندین مرتبه با اداره برق منطقه تماس گرفته و اعلام خطر کرده‌ایم ولی ترتیب اثر نمی‌دهند. امیدواریم با انعکاس مشکل در این ستون نتیجه بدهد.
شمس‌آبادی
* همراه اول با ارسال پیامک‌های تبلیغاتی وقت و بی‌وقت آرامش و آسایش را از مشترکین سلب کرده است چندین مرتبه شکایت کرده‌ایم ولی ترتیب اثر نمی‌دهند.
3168---0922
* مدت سه سال از افتتاح بزرگراه امام علی(ع) می‌گذرد ولی خبری از اتمام پروژه نیمه کاره رها شده ساخت پل‌های ورودی خیابان میثم و خروجی از خیابان خاوران نیست.
4643---0936