kayhan.ir

کد خبر: ۸۰۸۵۴
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵

ماشین کشتار به آلمان رسید گسترش سایه وحشت در اروپا

در حمله جمعه شب یک فرد مسلح به فروشگاهی در مونیخ آلمان ۱۰ نفر کشته و 27 نفر دیگر زخمی شده‌اند. این حمله بار دیگر وحشت را بر سراسر اروپا حاکم کرده است.
بر اساس گزارش‌ها شب شنبه یک نوجوان 18 ساله در یک مرکز خرید شهر مونیخ آلمان، مردم را به رگبار بسته و علاوه بر کشتن ۱۰ نفر و زخمی کردن 27 تن که حال 10 نفر از آنان نیز وخیم گزارش شده است، جو رعب و وحشت را بر فضای کشوری که تاکنون از ناامنی‌‌هایی نظیر آنچه در فرانسه و بلژیک روی داده بود مستولی کرد.
گذشته از ماهیت فرد مسلحی که به این اقدام ضدانسانی دست زده و اینکه آیا این فرد با تروریست‌های وهابی و داعشی‌ها مرتبط بوده است یا نه، این رویداد و اقدامات تروریستی فرانسه و بلژیک و... که پیش از این انجام گرفته است، نشان می‌دهد، تیری که چند سال پیش غربی‌ها در تاریکی به سمت خاورمیانه شلیک کردند به سمت خودشان کمانه کرده است.
حتی اگر فرد مسلح مذکور که گفته شد، یک  جوان ایرانی‌الاصل متولد آلمان می‌باشد، هیچ‌گونه ارتباطی هم با تروریست‌ها نداشته باشد که گفته شده ندارد اما اخباری هم حکایت از واکنشی بودن این اقدام مسلحانه نسبت به حملات بلژیک و حتی علیه مهاجران خارجی دارد که اگر هم چنین باشد باز نمی‌توان آن را با اقدامات تروریستی گروه‌های تحت حمایت غربی‌ها در سوریه و عراق و کل خاورمیانه بی‌ارتباط دانست، همان‌طور که کشتار پاریس و بلژیک نیز با این مسئله بی‌ربط نبوده است. غربی‌ها باید این واقعیت محتوم را بپذیرند در دنیایی که حالا دیگر یک دهکده جهانی نامیده می‌شود امکان اینکه بتوانند در منطقه‌ای تنور طمع پخت نان خویش را شعله‌ور سازند و آتشش دامن خودشان را نگیرد، وجود ندارد.
اکنون ماشین کشتار جمعی و تروریستی به اروپا، خصوصا کارخانه امن تولید ماشین آن رسیده  و زنگ خطر حضور تروریست‌های تحت حمایت غربی‌‌ها و فرزند ناخلفشان اسرائيل شرور در قلب اروپا به صدا درآمده و شعله‌های آتشی که خود در خاورمیانه  افروخته‌اند دامن آنان را شعله‌ور ساخته است.
البته گزارش‌های دیگری هم مبنی بر انتقام‌آمیز بودن این اقدام منتشر شده که آن هم با توجه به اوضاع اسفبار روحی جوامع غربی با آن زرق و برق ظاهریشان،‌ خصوصا کشور آلمان که آمار ویرانی روحی و روانی و خودکشی‌ها در آن و میان مهاجران بسیار بالاست، نمی‌تواند خالی از واقعیت باشد و اتفاقا این وضعیت نیز بی‌ارتباط با هجوم جوانان اروپایی برای پیوستن به دهشت‌افکنان داعشی و وهابی نیست؛ چرا که فرهنگ غرب دیگر چیزی برای ارائه به جوانان تشنه حقیقت بومی و مهاجر خود ندارد و بر همین اساس، حتی تعالیمی که داعش و وهابی‌ها مبلغ آنند - که سرابی از اسلام را به خورد جوانان تشنه غربی می‌دهند - آنان را گروه گروه از سراسر اروپا به قتلگاه خاورمیانه می‌کشاند.
غربی‌ها فریبکارانه می‌توانند اقدامات این چنینی را به اسلام منتسب کنند چرا که آنان بدشان نمی‌آید در پوشش چنین جنایاتی، اهداف اسلام‌هراسانه خود را نیز به نفع رژیم صهیونیستی در منطقه به پیش ببرند اما باید بدانند در آتش خود و کینه‌ای که می‌افروزند خشک و تر با هم خواهند سوخت چرا که «در آتش چوب تر تنها نسوزد»!