kayhan.ir

کد خبر: ۸۰۸۵۱
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴
واکنش سازمان ملل به 2 جنایت تروریستی:

مقابل مرگ 15 آلمانی؛ محکومیت شدید، مقابل مرگ 227 سوری؛ سکوت!

سازمان ملل که به شدت حادثه تیراندازی مونیخ را (که 15 کشته برجای گذاشته) متهم کرده است، با گذشت نزدیک به 10 روز هنوز واکنشی مقابل قتل‌عام صدها غیرنظامی سوری از سوی جنگنده‌های فرانسوی نشان نداده است.
در حمله جنگنده‌های فرانسوی به منبج سوریه، منابع رسمی گفتند 120 غیرنظامی سوری قتل‌عام شدند. آمریکایی‌ها که ریاست ائتلاف به اصطلاح ضدداعش را برعهده دارند، برای توجیه این جنایت که منابع غیررسمی شمار تلفات آن را 227 نفر اعلام کرده‌اند، گفتند: «این حملات اشتباهی صورت گرفت!» سکوت سازمان ملل در قبال این جنایت، جنایت دیگری است که به رغم اعتراض رسمی دولت دمشق هنوز ادامه دارد. اما همین سازمان ملل، فرانسه و آمریکا در واکنش به جنایت یک جوان دیوانه 18 ساله آلمانی  که در مونیخ 15 نفر را کشت، به شدت موضع‌گیری کردند تا بدین ترتیب چنین القا شود که خون غربی‌ها از خون مردم سایر کشورهای جهان رنگین‌تر است.
همنوا با سازمان ملل، رهبران آمریکا و برخی کشورهای غربی نیز در واکنش به حادثه مونیخ جنجال و سر و صدای گسترده‌ای به راه انداخته‌اند و این در حالی است که شاهد هیچ محکومیت یا حتی عذرخواهی بابت کشتار 227 غیرنظامی (غالبا زن و کودک و پیر) از سوی آنها هم نبودیم.