kayhan.ir

کد خبر: ۸۰۱۷۰
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷

«او یک مسلمان بود»!دروغ شاخ‌دار اولاند درباره عامل حمله تروریستی نیس

در حالی که اولاند رئیس‌جمهور فرانسه حمله بامداد جمعه شهر نیس را هم به مسلمان‌ها نسبت می‌دهد، نزدیکان این تروریست اذعان کرده‌اند که او اصلا مسلمان نبود و مثل شهروندان غرب شرابخواری می‌کرد و گوشت خوک می‌خورد.


سرویس خارجی-

بامداد جمعه «محمد الحویج بوهلال» 31 ساله که به گفته پلیس فرانسه اصالتی تونسی و تابعیتی فرانسوی داشت با راندن کامیون به سمت مردمی که برای تماشای جشن‌های روز ملی فرانسه در شهر «نیس» به خیابان آمده بودند 84 نفر را کشت و 202 تن را زخمی کرد. اما بلا فاصله بعد از این جنایت و در حالی که غرب در رعب و وحشت یک حمله تروریستی دیگر شوکه شده بود طبق معمول در یک هماهنگی بین تروریست‌ها و دولت‌های غربی از یک طرف داعش مسئولیت این جنایت را بر عهده گرفت و از سوی دیگر  نوک پیکان حمله مقامات فرانسوی به سمت اسلام و مسلمان‌ها نشانه رفت. اولاند رئیس جمهور فرانسه قبل از اینکه حتی گزارش‌ نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی خود را دریافت کند مدعی شد «بوهلال» یک مسلمان بوده و  از حمله «اسلام» به غرب! سخن گفت وی تصریح کرد که «تروریسم اسلام‌گرایانه»!! کل فرانسه را تهدید می‌کند.
دادستان فرانسه  نیز همچون اولاند حمله «نیس» را «اقدام تروریستی جهادگرایان اسلامی» دانست.اما پس از آنکه اولاند و دادستان پاریس بر ارتباط عامل حمله پاریس با اسلام‌گرایان افراطی تأکید کردند، وزیر کشور فرانسه که  مسئول حفاظت از امنیت این کشور و پیگیری پرونده حمله نیس است اعلام کرد که هنوز مدرکی در این خصوص پیدا نشده است.
ادعا در مورد مسلمان بودن تروریست عامل جنایت شهر «نیس» در حالی است که بستگان این تروریست نظر دیگری دارند. «ولید همو» پسرعموی همسر سابق «بوهلال» در خصوص رفتار و اعمال وی با روزنامه «مِیل‌آنلاین» مصاحبه کرده است. به گفته وی «بوهلال اصلاً مذهبی نبود. او به مسجد نمی‌رفت، نماز نمی‌خواند، قوانین ماه رمضان را رعایت نمی‌کرد، الکل می‌نوشید، (گوشت) خوک می‌خورد و مواد مخدر مصرف می‌کرد.» وی می‌افزاید: «او یک کثافت بود و مسلمان نبود. زنش را کتک می‌زد؛ او آدم کثیفی بود». یکی از همسایه‌های بوهلال هم گفته که وی انسانی پرخاشجو و بی‌ثبات بوده است.یکی دیگر از همسایه‌ها هم ماجرای جالبی را تعریف کرده و گفته: «پنج‌شنبه شب مست بود و در همان حال با یکی از همکارانش به مشاجره پرداخت. دوستش به او گفت «تو آدم بی‌ارزشی هستی» و بوهلال جواب داد «یک روز درباره من ماجراها خواهی شنید.»
بوهلال که متولد فرانسه است، همچنین در ماه مارس (اسفند ماه) پس از تصادف در خیابان، با چماق به راننده ماشین خسارت ‌دیده حمله کرد و به همین دلیل دادگاه وی را به 6 ماه حبس تعلیقی محکوم کرده بود. یک منبع مطلع هم به روزنامه تلگراف گفته: «او به خاطر رفتار خشن‌اش برای پلیس شناخته شده بود اما هیچ ارتباطی با تروریست‌ها نداشت.»
اما مقامات فرانسوی و در صدر آنها «فرانسوا اولاند» رئیس‌جمهور این کشور به رغم وجود این نشانه‌ها و شواهد اصرار دارند که این حمله اسلام به فرانسه است! در حمله چند هفته پیش  یک شهروند آمریکایی و افغان تبار به نام «عمر متین» به یک کلوب شبانه در شهر اورلاندوی آمریکا نیز مثل حادثه تروریستی شهر نیس فرانسه مقامات و رسانه‌های غربی اصرار داشتند که  عمر متین را یک مسلمان معتقد جا بزنند ولی همزمان خبرهایی منتشر شد که نشان می‌داده او تقیدی به اسلام نداشته و یک همجنس‌باز بود.
سوءاستفاده از جنایات شهروندان غربی که اجدادشان در شرق زندگی می‌کرده‌اند باعث شده حملات علیه مسلمانان در کشورهای اروپایی افزایش یابد.