kayhan.ir

کد خبر: ۸۰۰۴۶
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱

13 زخمی در تیراندازی صهیونیست‌ها به سوی فلسطینیان در رام‌الله

در پی تیراندازی نظامیان اشغالگر صهیونیست به سوی فلسطینیان در شمال رام‌الله در کرانه باختری 13 نفر زخمی شدند.



به گزارش خبرگزاری‌ها به نقل از شبکه خبری العالم، نیروهای رژیم صهیونیستی در حالی که لباس فلسطینی به تن داشتند برای بازداشت جوانان به رام‌الله وارد شدند که به محض لو رفتن اقدام به تیراندازی مستقیم به سوی فلسطینی‌ها کردند و در این ماجرا 13 نفر زخمی شدند که حال برخی از آنان به شدت وخیم است.
وزارت بهداشت فلسطین از انتقال 13 زخمی به مرکز پزشکی فلسطین خبر داد که همگی از ناحیه دست و پا مجروح شده بودند یک نفر نیز به شدت از ناحیه شکم زخمی شده بود که فورا جراحی شد.
در اقدامی دیگر شهرک‌نشینان صهیونیست با حمایت پلیس رژیم صهیونیستی از طریق «باب‌المغاربه» به مسجدالاقصی یورش بردند، صهیونیست‌ها پس از ورود به مسجدالاقصی با مقاومت فلسطینیان مواجه شدند، شهرک‌نشینان هر روز با پشتیبانی ارتش و پلیس صهیونیستی ضمن یورش به مسجدالاقصی اقدامات تحریک‌آمیز علیه نمازگزاران فلسطینی انجام می‌دهند. این در حالی است که گروه‌های مقاومت اسلامی فلسطین در اعتراض به اشغالگری و حمایت از اسیران فلسطینی از مردم فلسطین خواستند تا در تظاهرات روز خشم که روز گذشته برگزار شد شرکت کنند.
در همین رابطه جنبش جبهه مردمی برای آزادی فلسطین طی بیانیه‌ای از مردم خواست برای حمایت از «بلال کاید» اسیر این گروه فلسطینی تظاهرات کنند.
این اسیر فلسطینی از اعضای جبهه مردمی برای آزادی فلسطین است و در اعتراض به بازداشت طولانی خود به مدت 14 سال در زندان‌های صهیونیستی اعتصاب غذا کرده است.
از دیگر اخبار فلسطین اینکه «آری هارو» رئیس دفتر سابق نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به عنوان بخشی از تحقیقات پلیس اسرائیل در مورد اتهامات پولشویی مورد بازجویی 15 ساعته قرار گرفت. در پایان این بازجویی‌ها رو به بازداشت خانگی 15 روزه فرستاده شد و از تماس با افراد دخیل در این پرونده ممنوع شد.