kayhan.ir

کد خبر: ۷۹۷۰۲
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶
از سوی اعضای حزب حاکم رژیم صهیونیستی ارائه شد

کشتار بیشتر فلسطینیان راهکار ویژه اسرائیل برای مهار انتفاضه!

نمایندگان حزب لیکود در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی برای مهار انتفاضه قدس خواستار کشتار بیشتر فلسطینی‌ها، تخریب خانه‌های آنها و تصرف کامل کرانه باختری شدند.




تعداد زیادی از نمایندگان حزب حاکم رژیم صهیونیستی در جمع شهرک‌نشینان کرانه باختری به اظهارات ضد فلسطینی و تحریکات علیه مسلمانان پرداخته و تصریح کردند که هیچ دولت فلسطینی در آینده نباید تأسیس شود.
به گزارش فارس به نقل از روزنامه اسرائیلی «جروز الم پست» این نمایندگان که روز گذشته در تجمع صهیونیست‌های شهرک «عتنیل» که چندی پیش شاهد عملیات استشهادی بود شرکت کرده بودند تأکید کردند که باید علیه فلسطینی‌ها اعلان جنگ کرد و سه اقدام در مورد آنها انجام داد: اولین اقدام باید کشتن فلسطینی‌ها باشد، اقدام بعدی تخریب خانه‌های فلسطینیان و ساخت شهرک‌های بیشتر و سومین اقدام، اشغال کامل کرانه باختری باشد! «عورن حوزن» یکی از این نمایندگان ضمن مخالفت با طرح‌های صلح فرانسه و عربستان مدعی شد که تنها طرحی که باید اجرا شود، طرح سرزمین اسرائیل است که متعلق به فرزندان اسرائیل (یعقوب) است نه مردمان اسماعیل!
بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد به زودی طرحی را در همین رابطه در الخلیل اجرا خواهد کرد.
به گزارش ایسنا، نتانیاهو گفته تمامی وزارتخانه‌های دولت رژیم صهیونیستی از صهیونیست‌های ساکن الخلیل که در مقابل عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان به ویژه عملیات‌های اخیر ایستاده‌اند حمایت می‌کنند.
به رغم این که جامعه بین‌المللی شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس را امری غیرقانونی و نامشروع می‌داند رژیم صهیونیستی بدون هیچ توجهی به این مسئله و انتقادات و محکومیت‌های بین‌المللی همچنان به شهرک‌سازی در این مناطق ادامه می‌دهد. گفتنی است رویکرد تهاجمی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان پس از انتخاب لیبرمن به عنوان وزیر جنگ بسیار تهاجمی‌تر و وحشیانه‌تر از گذشته شده است.
بی‌اعتمادی اسرائیلی‌ها به مقامات حکومتی
خبردیگر اینکه براساس آمارهای منتشر شده توسط دفتر مرکزی آمار رژیم صهیونیستی که روز یکشنبه منتشر شد 60 درصد از صهیونیست‌ها به مقامات حکومتی خود هیچ اعتمادی ندارند.
این نظرسنجی نشان می‌دهد اسرائیلی‌ها علاوه بر بی‌اعتمادی به مقامات سیاسی پارلمانی بر این باور هستند که نمی‌توانند بر سیاست‌های مقامات خود تأثیری بگذارند بیش از 60 درصد از صهیونیست‌ها هم در این نظرسنجی عنوان کرده‌اند که به رسانه‌های صهیونیستی هم اعتماد ندارند.
پرونده فساد مالی نتانیاهو
دادستان کل رژیم صهیونیستی اما دستور بررسی پرونده‌ای را صادر کرده که با خبرهای اخیر درباره دست داشتن بنیامین نتانیاهو در پرونده فساد مالی در ارتباط است.
نتانیاهو اخیراً اعتراف کرده که پول‌هایی را از یک تاجر فرانسوی دریافت کرده است. این تاجر فرانسوی روز پنجشنبه هفته گذشته به اتهام دستیابی به 283 میلیون دلار از طریق اختلاس مالیات از سوی یک دادگاه فرانسوی به 8 سال زندان محکوم شد. نتانیاهو در دوره بین 2003 تا 2005 که وزیر دارایی بوده از اموال عمومی برای خرج سفرخود، زن و فرزندانش به خارج استفاده کرده است.