kayhan.ir

کد خبر: ۷۸۹۵۸
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰

بنیاد برکت 14 مدرسه در مازندران می‌سازد

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان مازندران از ساخت 14 مدرسه با اختصاص 115 میلیارد ریال توسط بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مناطق مختلف استان خبر داد.


قربانعلی شیرزاد گفت: بنیاد برکت تمامی هزینه ساخت این مدارس را که در روستاها و مناطق محروم مازندران بنا می‌شود تعهد کرده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران با بیان اینکه عملیات ساخت این مدارس به زودی آغاز می‌شود گفت: با تکمیل این طرح‌ها تا آغاز سال تحصیلی آینده، دانش‌آموزان بیشتری از فضاهای مطلوب آموزشی برخوردار می‌شوند.
وی ادامه داد: ساخت 17 مدرسه به تعداد 109 کلاس درس از جمله اقدامات بنیاد برکت برای کمک به مطلوب‌سازی فضاهای آموزشی مازندران پیشتر آغاز شده است.
شیرزاد تعهد بنیاد برکت برای ساخت این تعداد مدرسه را 115 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تاکنون با بهره‌برداری 11 مدرسه، یک هزار و 800 دانش‌آموز از فضاهای آموزشی بهره‌مند شدند.
وی با این پیش‌بینی که تمامی این 17 مدرسه تا چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد، افزود:‌13 هزار متر مربع به فضای آموزشی مازندران افزوده می‌شود.
مازندران 21 هزار کلاس درس دارد که بر اساس اعلام اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران هفت هزار کلاس به بازسازی و مقاوم‌سازی نیاز دارند.