kayhan.ir

کد خبر: ۷۸۹۴۶
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸

پای صحبت مردم




پس دادن ودیعه 15 ساله
تعاونی مسکن شهرداری اهواز با بیش از 3 هزار عضو 15 سال پیش برای احداث یک مجتمع تجاری و مسکونی برای کارکنان خود از آنها بیش از 10 میلیون تومان هزینه دریافت کرده بود اکنون به اعضاء اعلام کرده که برای پس گرفتن وجوه خود اقدام کنند. زیرا طبق بررسی‌های صورت گرفته این پروژه قابل ساخت نیست. تاکنون دو هزار نفر از اعضاء ودیعه خود را پس گرفته‌اند این درحالی است که در سال 86 اعلام کرده بودند 4 سال دیگر این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد. آیا قبل از گرفتن پول از متقاضیان نمی‌توانستند کار مطالعاتی این پروژه را انجام دهند و بررسی کنند که آیا امکان اجرایی شدن آن وجود دارد یا خیر؟ بعد از 15 سال چشم انتظاری و نگهداری بخشی از سرمایه متقاضیان آیا این بازی با روان مردم نیست؟
موسی حمیدی

افزایش 60 درصدی تعرفه
من یک شهروند اهوازی هستم فرزندم در بدو تولد با مشکل قلبی مواجه بود به همین خاطر به صورت مستمر نیاز به اکوی قلب برای بررسی وضعیتش دارد.
بیمارستان مهر اهواز 27 اردیبهشت ماه 140 هزار تومان بابت هزینه اکو فرزندم دریافت کرد و تقریباً یک ماه بعد یعنی در تاریخ 26 خرداد برای انجام مجدد اکوی قلب فرزندم 223 هزار تومان مطالبه کردند و وقتی علت را جویا شدم اظهار داشتند به دلیل افزایش تعرفه خدمات است.  آیا در طول 29 روز 60 درصد تعرفه‌های خدمات درمانی و بیمارستانی افزایش می‌یابد؟
جعفر کردانی