kayhan.ir

کد خبر: ۷۸۷۱۷
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* اگر وزارت اطلاعات با همین توان و انگیزه‌ای که موارد بمب‌گذاری‌های احتمالی تروریست‌های وهابی را در کشور رصد و کشف می‌کند در عرصه کشف فسادهای اداری ورود پیدا می‌کرد  مشکلات امروز مثل حقوق‌های نجومی مدیران دولتی را نداشتیم.
1258---0938
* وظیفه خودم می‌دانم از شما کیهانی‌ها به خاطر مبارزه با پدیده فساد مثل رو کردن حقوق‌های نجومی بعضی از مدیران دولتی تقدیر و تشکر بکنم. امیدوارم این روشنگری‌ها به جایی برسد و افرادی که از این حقوق‌ها بهره‌مند شده‌اند به مجازات برسند.
2220---0912
* در برخورد با فیش‌های حقوق نجومی مدیران صرف استعفا و یا عزل دردی را درمان نمی‌کند مهم این است که بیت‌المال غارت شده را از این مدیران پس بگیرند.
5843---0911
* بازگرداندن حقوق‌های نجومی مدیران کافی نیست. بلکه باید هر کس که برداشت غیرقانونی و غیرمتعارف از بیت‌المال داشته محاکمه و مجازات شود. امیدواریم قوه قضائیه در جایگاه مدعی‌العموم در این مسئله ورود پیدا کند و حق ملت را بستاند. وقتی رهبر معظم انقلاب هم وارد قضیه شده‌اند جای هیچ‌گونه تامل و توقف نیست.
0219---031 و 6152---0915
* همان‌گونه که من جانباز انقلاب جوانمردانه زندگی کرده‌ام دوست دارم دولتمردان در استفاده از بیت‌المال جوانمرد باشند و روش ناجوانمردانه پیش نگیرند.
تورانی جانباز انقلاب
* اگر رئیس‌جمهور از حقوق‌های نجومی اطلاع نداشته است که ضعف او را می‌‌رساند و  اگر داشته باید پاسخگو باشد. من کارگر کارخانه با 30 سال سابقه 800 هزار تومان می‌گیرم که هنوز چند درصد افزایش امسال با گذشت 3 ماه از سال اعمال نشده و در برابر من مدیرانی چند ده میلیونی حقوق گرفته‌اند! این است دولت اعتدال؟!
طباطبائی - بازنشسته تامین اجتماعی زرندیه ساوه
* اعلام تورم تک‌رقمی در اول تابستان 95 برای امثال بنده با 5 سر عائله و مستاجر بودن با حداقل دریافتی از تامین  اجتماعی که قادر به خرید نیم کیلو گوشت نیست چه فرقی می‌کند؟! حال تورم تک‌رقمی باشد یا چند رقمی؟!
فیروزی - تهران
* دولت اظهار می‌دارد که موفق شده طی سه سال تورم بالای 40 درصدی را تک‌‌رقمی کند! طبق اظهارات دکتر روحانی تورم باید در زندگی مردم قابل لمس باشد ولی این تورم تک‌رقمی با افزایش 30 درصدی هر ساله قیمت برخی از ارزاق عمومی و مایحتاج اصلی مردم همراه است و مردم چطور می‌خواهند باور کنند و بپذیرند که تورم تک‌رقمی شده است؟!
آب پیکر - لاهیجان
* اعلام تورم تک‌رقمی از سوی سخنگوی دولت از خود تورم حاکم بر جامعه و اقتصاد دردآورتر است به این دلیل که در وضعیت سخت معیشت در این ماه رمضان که فشار زیادی به خانواده‌ها آورده است و دولت از تورم تک‌رقمی می‌گوید.در حالی که تورم و گرانی با گذری در بازار کاملا مشخص و قابل لمس است. قدرت خرید مردم آن‌قدر پایین آمده  که خرید مایحتاج روزانه هم محدود شده است.
7327---0912 و شرفی و 3844---041
* به آقای رئیس‌جمهور عرض می‌کنم پایین آمدن تورم در اثر رکود سراسری افتخار ندارد بلکه باید سخت نگران بود و کاری کرد.
8643---0919 و 3104---0912
* افشاگری از سر ناچاری استاندار کنار گذاشته شده خوزستان ماهیت اصلی تفکر و جریان اعتدال را بر همگان برملا کرد. معلوم شد شرط ماندن یا رفتن از قدرت در این دولت باج دادن یا ندادن است.
5140---0913
* چهار برادر هستیم. به رغم برخوردار بودن از سابقه ایثارگری برای گرفتن وام برای تولید اقدام کردیم همکاری نکردند باید روشن شود مشکل این دولت با تولید و اقتصاد مقاومتی چیست؟
5274---0919
* دکتر ظریف از کندی فرآیند لغو تحریم‌ها سخن گفته است. یک نفر نیست از ایشان سؤال کند پس چه کسی بود که می‌گفت؛ در روز اجرای برجام تمام تحریم‌ها لغو می‌شود!
3104---0912
* نتیجه برجام خام فروشی و وارد کردن اجناس و کالاهای غیرضروری خارجی به کشور شده است. کجای این کار جای افتخار دارد؟
9844---0912 و 0081---0915
* چرا باید در کشوری که آن همه شهید تقدیم انقلاب شده مدیرانی سرکار بیایند که حقوق‌های نجومی را حق خودشان دانسته و آن را از شیر مادر حلال‌تر بدانند. مشکل کجاست؟
9752---0916
* از برکات تورم تک نرخی، تعرفه‌های عجیب و غریب جدید مکالمات تلفنی است مثل توافق هسته‌ای که سود حاصل از آن مثل دود چشم اکثریت جامعه را می‌سوزاند و دولت با تمجید از این فتح‌الفتوح به خود می‌بالد.
صادقی- اصفهان
* به تازگی تعرفه مکالمات به صورت اجباری تعیین شده به نحوی که مکالمه 330 دقیقه تلفن همراه برای شهرها و 200 دقیقه برای روستاها اجباری است. در صورت استفاده نکردن مشترک هزینه این دقیقه‌ها به صورت ثابت و ماهانه محاسبه می‌گردد! کدام منطق می‌گوید چیزی را که استفاده نکرده یا از خدمات آن کمترین سودی عاید مشترک نشده باید هزینه‌اش را کامل پرداخت کند، بعد از اعلام تعویض کنتورهای برق به صورت اجباری حالا مخابرات با این توجیه ضعیف خبرساز شده است.
3472---083
* از رئیس بانک مرکزی و دیگر متولیان امر درخواست می‌شود همچنان که تا قبل از انتخابات مشکلات سپرده‌گذاران زیر 35 میلیون تومانی ثامن‌الحجج(ع) را حل کردید نسبت به حل مشکل سپرده‌گذاران بالای 35 میلیونی هم اهتمام ورزید  و حداقل همانند بانک‌های دیگر سود سپرده‌هایشان را پرداخت کنید. از آبان سال 94 تا به حال متأسفانه هیچ مبلغی بابت سود پرداخت نکرده‌اند. بسیاری افراد زندگی خود را فروخته و در این مؤسسه که بیش از پانصد شعبه در کشور دارد و تا ماه مبارک رمضان 94 از رسانه ملی تبلیغ می‌شد، سرمایه‌گذاری کرده‌اند.
جمعی از سپرده‌گذاران مؤسسه ثامن‌الحجج (ع) شیراز
* دولتمردانی که به دیدار خانواده شهدا می‌روند و دم از ایثارگری رزمندگان می‌زنند بدانند که طبق مصوبه مجلس بنده 7 میلیون تومان از سال 88 تاکنون طلبکارم که به بهانه عدم اعتبار پرداخت نشده است. پس چطور فیش‌های چند ده میلیونی به راحتی آب خوردن پرداخته می‌شد؟! مگر امام راحل(ره) نفرمود: نگذارید پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی به فراموشی سپرده شوند؟!
4958---0916