kayhan.ir

کد خبر: ۷۸۶۴۸
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰
واکنش رسانه‌های صهیونیستی به سخنرانی سیدحسن نصرالله

پایگاه خبری واللا: اسرائیل همه تهدیدهای نصرالله را جدی می‌گیرد

محافل رسانه‌های رژیم صهیونیستی از اظهارات دبیرکل حزب‌الله به عنوان «انفجار بمب اتم» یاد کرده و نوشته‌اند، تل‌آویو می‌داند سیدحسن نصرالله تهدیدات خود را عملی می‌کند.

سرویس خارجی-

پایگاه اینترنتی واللا نزدیک به محافل جاسوسی رژیم صهیونیستی در مطلبی با اشاره به تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای جلوگیری تحقق برخی تهدیدهای سیدحسن نصرالله، این تهدیدها را به «بمب اتمی سیدحسن‌ نصرالله» تشبیه کرده و نوشت: «رقبا برای برنده شدن در مناقصه احداث کارخانه تولید آمونیاک در صحرای النقب با هم رقابت می‌کنند.»
این اقدام به این دلیل صورت می‌گیرد که دبیرکل حزب‌الله لبنان در یکی از اظهارات اخیر خود اعلام کرده بود در جنگ احتمالی آینده، به انبارهای آمونیاک خلیج حیفا حمله موشکی صورت خواهد گرفت و این مسئله موجب اضطراب و پریشانی افکار عمومی شده است. تا پیش از این اظهارات، رژیم صهیونیستی تصور اینکه حزب‌الله بتواند این مناطق را هدف قرار دهد هم نمی‌کرد. به این ترتیب رژیم صهیونیستی سعی دارد کارخانه تولید آمونیاک را در منطقه‌ای کم‌جمعیت احداث کند تا از به خطر افتادن جان صهیونیست‌ها جلوگیری نماید.
روزنامه لبنانی السفیر نیز نوشت، دبیرکل حزب‌الله لبنان در اظهارات اخیرش (به مناسبت چهلمین روز شهادت شهید بدرالدین) گویی دستور جنگ را به رزمندگان مقاومت داد آنجا که گفت: «رزمندگان همه طرح‌های تکفیری و فتنه‌انگیزی و سلطه‌جویی را در منطقه ناکام خواهد گذاشت همان طور که در جنگ تابستان 2006 انجام دادند.»
السفیر در ادامه تاکید کرده «سیدحسن نصرالله در سخنرانی خود اعلام کرد که نبرد علیه عربستان و اسرائيل و تروریسم یکی است و این نشان می‌دهد که جنگی طولانی و سخت در راه است.»
گفتنی است عمل به تهدیدها از سوی سیدحسن نصرالله و صداقت وی در موضع‌گیری‌ها باعث شده رسانه‌های صهیونیستی همواره تمام اظهارات این سید شجاع عربی را جدی بگیرند و از کنار آن نگذرند.