kayhan.ir

کد خبر: ۷۸۶۱۶
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* به دنبال بیانیه غیرتمندانه و عزتمندانه و در یک کلام انقلابی سردار شجاع و پرافتخارمان سلیمانی به عنوان سرباز انقلاب اسلامی عرضه می‌داریم فقط کافی است اشارتی نمائید تا کاخ ستمگران را با هر چه در توان داریم بر سرشان خراب کنیم و داد مظلومان را بستانیم. این ندای ملت غیرتمند ایران اسلامی است که در هر نقطه از جهان حامی مظلوم و ظلم‌ستیز است و شما سرداران سپاه اسلام موجبات عزت ایران اسلامی هستید تا اینکه دشمن در مقابل ما زانو بزند نه اینکه ما در کنار صندلی افراد حقیر زانو به زمین بزنیم.
نراقی
* دولت می‌تواند به جای خرید تعداد زیادی هواپیمای بوئینگ از آمریکا به وضعیت راه‌ها و خط ریلی کشور سامان ببخشد تا در تصادفات جاده‌ای جهان مقام اول نباشیم و هر روز حوادث تلخی مثل کشته شدن سربازان پادگان صفر پنج کرمان را مشاهده نکنیم.
0337---0918
* رشد عجیب قیمت اجناس خوراکی و مصرفی خانواده‌ها بدون نظارت بازار از سوی مسئولان مربوط رها شده است و دولت از تورم تک رقمی می‌گوید درحالی که درآمدهای کم‌ کارگران با مخارج آنان همخوانی ندارد و تورم واقعی در بازار برای اکثریت جامعه آزاردهنده شده است.
0171---021
* وزیر ارتباطات اعلام کرد حاضریم فیش‌های حقوقی خود و مدیران را رسانه‌ای کنیم به ایشان بفرمائید پس چه شد؟ البته اگر خواستند لطف کنند فیش‌های اسفند و فروردین را رسانه‌ای کنند.
جوادی یزدی
* مدیریت جهادی فقط در نام نیست بلکه باید به شاخصه‌های مدیریت جهادی مثل انقلابی بودن، حمایت از قشر محروم پرهیز از زندگی اشرافی، علمی کار کردن و معتقد بودن به حساب و کتاب روز قیامت و... توجه جدی شود.
3104---0912
* تمام معضلات و مشکلات کشور فقط با روحیه بسیجی و انقلابی بسیجیان و انقلابیون قابل حل است.
1258---0938
* از جنایتی که دشمنان در حق هنرمند صاحب اندیشه و متعهد کشورمان آقای طالب‌زاده انجام داده‌اند ناراحت شدم از صمیم قلب برای سلامتی این نیروی ارزشی کشور دعا می‌کنم. از نیروهای حزب‌اللهی و انقلابی کشور هم می‌خواهم هوشیار باشند.
7941---0912
* نماز جمعه درحالی در مصلای اصفهان اقامه می‌شود که این مکان به طور کامل آماده بهره‌برداری نیست و علاوه بر این در حاشیه شهر واقع شده و بسیاری از علاقه‌مندان از دسترسی به آن محروم‌اند. از مسئولین امر درخواست می‌شود تا بار دیگر نماز پرصلابت جمعه در میدان مسجد امام(ره) برگزار شود چراکه نقطه مرکزی اصفهان محسوب می‌شود.
6374---0936
* سه سال قبل اقدام به تعطیل کردن رسمی مطب خود کردم با این حال اداره کل مالیات غرب تهران بنده را مودی دانسته و خواستار تسلیم اظهارنامه پرداخت مالیات بردرآمد شده است. بنویسید وقتی درآمدی نداشته‌ام مالیات برای چه؟
4576---0912
* با وجود اینکه مصرف گاز در دوره ایام گرم سال کمتر است در قبض مصرفی بهای گاز این دوره ما نسبت به دوره‌های گذشته چیزی حدود 60 درصد افزایش داشته است. چطور می‌شود دولت محترم بدون افزایش مبلغ یارانه‌ها به افزایش بهای انرژی‌ها پرداخته است به شکلی که پول یارانه تنها کفاف پرداخت یکی از قبوض را می‌دهد، دولت با تورم بالایی که در جامعه است به افزایش قیمت‌ها شدت داده است درصورتی که از آمار تک رقمی تورم سخن می‌گوید!
3415---041
* به دلیل حفر چاه‌های عمیق و برداشت بی‌رویه آب، متأسفانه آب چشمه گروی قلمان خشک و مرکبات ما کشاورزان به کلی از بین رفته و ما بیکار در روستا پرسه می‌زنیم و پیگیر خسارات ولی نتیجه‌ای حاصل نشد در صورت عدم حل مشکل مجبوریم روستا را ترک و به حاشیه‌نشینی در بندرعباس نقل مکان کنیم.
احمد دیودار- روستای بوندر خورگو
* در طرح جدید مجلس حقوق بازنشستگی با معادل میزان دریافتی 5 سال آخر محاسبه می‌شود که در آخر مبلغ چندان قابل ملاحظه‌ای برای فردی که 30 یا 20 سال انجام وظیفه کرده نمی‌باشد.
8930---021
* وزارت آموزش و پرورش حقوق نوبت دوم ما معلمان را تاکنون پرداخت نکرده است باتوجه به نیاز مالی معلمان که دو شیفت کاری را برای تدریس می‌پذیرند و مطمئناً به دستمزد تدریس نیاز دارند چرا با گذشت یک سال از موضوع، مسئولان اقدام مؤثری نمی‌کنند.
0459---0912
* یک جوان ایرانی و از اقلیت زرتشتی هستم با اینکه سعی کرده‌ام به فضای مجازی وابسته نشوم اما هر بار از آن استفاده می‌کنم احساس ناامنی دارم و یک جریان‌سازی فرهنگی هدفمند و مخرب را به شکل یک موج مشاهده می‌کنم که محتوایی غیراخلاقی دارد و بدون نظارت رها شده است فرهنگ و سبک زندگی ایرانی دارد با هویتی گمراه کننده برای ما جوانان در این فضا معرفی می‌شود و بیشترین حجم فضای مجازی برای کاربران ایرانی به دنبال کردن موضوعاتی است که در پشت آن مقاصد ضدایران نهفته است.
خسروی- تهران
* افزایش حقوق بازنشستگانی که کمتر از یک میلیون تومان دریافت می‌کردند 20 درصد اعلام شده بود ولی با گذشت چند ماه از سال شاهد افزایش 12 درصدی هستیم و در مورد اینکه چرا اجرا نشده، پاسخی از دولت دریافت نمی‌شود.
فرامرزیان- تهران
* دو هفته‌ است که آب منطقه جنت‌آباد- 20 متری گلستان در ماه مبارک رمضان به روی 330 خانوار روزه‌دار بسته شده است و پیگیری‌ اهالی تاکنون بدون نتیجه مانده است از مسئولان درخواست داریم با این رفتار ناپسند برخورد جدی صورت گیرد و هرچه زودتر آب منطقه وصل شود.
6618---0912 و 7124---0912
پاسخ روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه مورخ 95/3/12 با عنوان «کوچک‌ترین دبستان کشور برق ندارد» به اطلاع می‌رساند، مدرسه ابتدایی شهادت شهر سمام جزو مدارس خشت و گلی بوده که هم‌اکنون مقدمات تخریب و بازسازی آن در دستور کار قرار گرفته و به حول و قوه الهی در آغازین روزهای مهر 95 مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.»