kayhan.ir

کد خبر: ۷۷۶۷۹
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴

لایحه اشغال «تمام» کرانه باختری به پارلمان رژیم صهیونیستی ارائه شد!

رئیس شورای شهرک‌نشینان کرانه باختری لایحه طرح الحاق کامل کرانه باختری به اراضی اشغالی را به کنست (پارلمان) ارائه کرد تا بدین ترتیب امثال محمود عباس، نتیجه خدماتشان به رژیم صهیونیستی را چنین دریافت کنند.

 
 سرویس خارجی-

روزنامه صهیونیستی معاریو درگزارشی نوشته، «شیلا‌الدار» اخیرا تعهداتی از وزیران و نمایندگان حزب لیکود در کنست و همچنین برخی رهبران حزب «خانه یهودی» مبنی بر پایبندی آنها به حمایت از پیش‌نویس لایحه طرح الحاق «کامل»  کرانه باختری به اراضی اشغالی دریافت کرده است. این لایحه پروژه الحاق تمام و کمال کرانه باختری به اسرائيل را به سرانجام می‌رساند.
به گزارش قدسنا، رئيس شورای شهرک‌نشینان کرانه باختری این را هم گفته که «پیش‌نویس الحاق کرانه باختری به اراضی اسرائيل (اراضی اشغالی) در رأس اولویت‌های احزاب راستگرا قرار دارد.»
براساس گزارش معاریو، در این طرح قرار است ابتدا تمام شهرک‌های مجاور قدس به اراضی اشغالی ملحق شود و پس از آن سایر مناطق و شهرک‌های کرانه باختری به تدریج و یکی پس از دیگری به اسرائیل ملحق شوند.
این لایحه در شرایطی به کنست ارائه شده که رژیم صهیونیستی در سال‌‌های اخیر به شدت به روند شهرک‌سازی‌های خود در کرانه باختری ادامه داده و مناطق زیادی را یهودی‌نشین کرده است.
نکته جالب توجه اینکه به دلیل همکاری تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی این منطقه عملا تحت کنترل رژیم صهیونیستی است.
با این اقدام آرزوی دیرینه رژیم صهیونیستی که یهودی‌کردن کل فلسطین است به وقوع می‌پیوندد. کرانه باختری، منطقه‌ای اشغال‌شده محسوب می‌شود که به محمود عباس سپرده شده اما صهیونیست‌ها آزادانه در آن تردد می‌کنند.
این اقدام در سایه سکوت و انفعال کشورهای مرتجع عربی صورت می‌گیرد. به نظر می‌رسد که همه زمینه‌ها برای این توطئه بزرگ آماده شده است و کشورهای مرتجع عربی که زمانی خود را مدافع حقوق ملت فلسطین می‌نامیدند امروز تبدیل به مدافع بزرگ رژیم صهیونیستی شده‌اند!
از سوی دیگر اما، تلاش رژیم صهیونیستی برای توسعه شهرک‌سازی با مخالفت برخی از سازمان‌ها، کشورها و مجامع بین‌المللی روبه‌رو شده است که با توجه به اقدام اخیر سازمان ملل در انتخاب اسرائيل به عنوان رئیس کمیته مبارزه با تروریسم سازمان ملل ماهیت این مخالفت‌ها را به زیر سؤال می‌برد! رژیم صهیونیستی در سایه همین حمایت‌ها و جانبداری‌های بی‌شائبه قدرت‌های غربی برای افزایش همکاری با ناتو هم اعلام آمادگی کرده است!
رژیم صهیونیستی که خود سردمدار اصلی تروریسم در جهان است و از کشتار و قتل عام علنی زنان و کودکان فلسطینی هیچ ترس و واهمه‌ای ندارد آماده همکاری با ناتو در زمینه مقابله با تروریسم شده است!
در همین رابطه منابع فلسطینی اعلام کردند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزات خود علیه فلسطینیان سه‌شنبه شب و در نهمین سالگرد محاصره غزه شرق نوار غزه را بمباران کردند. این بمباران خسارات زیادی برجا گذاشت اما آسیبی به هیچ یک از شهروندان نرسید.