kayhan.ir

کد خبر: ۷۷۵۳۳
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳
اعتراف سردبیر یک پایگاه ضدانقلاب:

رهبری باهوش‌ترین و مطلع‌ترین فرد در جمهوری اسلامی است

یکی از فعالین ضدانقلاب در تحلیلی نوشت: [آیت الله] علی خامنه‌ای باهوش‌ترین و مطلع‌ترین فرد در جمهوری اسلامی است که پیش از همه متوجه تهدید [تغییر در سبک زندگی نسل جوان] شده و تمام توان خود را بر کنترل و هدایت این جریان فرهنگی و اجتماعی متمرکز کرده است



سردبیر پایگاه ضدانقلاب «دیگربان» در واکنش به ماجرای جنجالی موسوم به «قرار تلگرامی دهه هشتادی‌ها»، تحلیلی ارائه داد که در خلال آن ناچار شد به هوشیاری و حکمت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اقرار کند.
او در بخشی از تحلیل خود که در صفحه فیسبوکش منتشر شده، آورده است: «این قرارومدارهای تلگرامی، کنش‌هایی است که ریشه در تغییر سبک زندگی نسل جوان کنونی دارد. این قرارها تأثیر به مراتب عمیق‌تر، اثر‌گذار‌تر و کم‌هزینه‌تری بر امر سیاست و انتخابات در ایران دارد که به ‌طور باور نکردنی و با سرعت به راه خود ادامه می‌دهد».
به گزارش جام نیوز، سردبیر دیگربان آنگاه خاطرنشان می‌کند: «[آیت الله] علی خامنه‌ای باهوش‌ترین و مطلع‌ترین فرد در جمهوری اسلامی است که پیش از همه متوجه تهدید [تغییر در سبک زندگی نسل جوان] شده و تمام توان خود را بر کنترل و هدایت این جریان فرهنگی و اجتماعی متمرکز کرده است».
«ب.ق» می‌افزاید: «رهبر جمهوری اسلامی سال‌ها پیش از تأثیر تغییر سبک زندگی در ایران، اطلاعات کامل و دقیقی بر همه حوزه‌ها به خصوص حوزه سیاست و نهادهای حاکمیت داشته است. او بیش از سه سال است پروژه‌های بسیار مدونی برای مقابله با این تغییرات راه‌اندازی کرده و به طور شخصی رهبری آنها را برعهده دارد».
گفتنی است بعد از انتشار این یادداشت تحلیلی، «ر.ح» یکی دیگر از تحلیلگران ضدانقلاب که با بسیاری از رسانه‌های فارسی زبان بیگانه همکاری مستمر دارد، به سردبیر دیگربان متذکر شد که ‌ای کاش به هوشمندی و آگاهی رهبر جمهوری اسلامی اشاره نمی‌کردی!