kayhan.ir

کد خبر: ۷۶۹۲۱
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱
سیدعبدالملک الحوثی:

ماه مبارک رمضان فرا /رسید جنایات آل سعود در یمن متوقف نشد

رهبر جنبش انصارالله طی سخنانی اعلام کرد که مردم یمن در حالی وارد ماه مبارک رمضان شده‎اند که حملات وحشیانه آمریکایی- سعودی وارد دومین سال خود شده است.


ماه مبارک رمضان در حالی شروع شده که آل‌سعود بدون توجه به این ایام، همچنان به حملات خود علیه مردم بیگناه یمن ادامه می‌دهد. در این ارتباط، «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن دوشنبه شب و به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان سخنرانی کرد و فرا رسیدن ماه مبارک را به ملت یمن و همه مسلمانان جهان تبریک گفت. وی در ابتدای این سخنرانی اعلام کرد، «مردم یمن امسال در حالی وارد ماه مبارک رمضان شده‎اند که حملات وحشیانه آمریکایی –سعودی- اسرائیلی وارد دومین سال خود شده است.» به گزارش فارس، رهبر انصارالله در ادامه سخنرانی خود از ملت یمن خواست تا با عزم راسخ در برابر تجاوزات دشمن آمریکایی و سعودی مقاومت کنند و از استقلال و آزادی خود دفاع کنند. «عبدالملک الحوثی» گفت: «هر دولت یا حکومتی که در مسیر آمریکا و اسرائیل باشد، بدون تردید از مسیر حق منحرف می‌شود.» رهبر انصارالله تاکید کرد: «ملت یمن وارد دومین سال مقاومت خود در برابر حملات سعودی -آمریکایی شده است و به مبارزه خود با دشمنی که به هیچ وجه به ارزش‌های انسانی و اخلاقی پایبند نیست، ادامه می‎دهد.»
«عبدالملک الحوثی» در ادامه افزود: «ملت یمن طعم استقلال را به فضل مقاومت سربازان ارتش یمن و کمیته‌های مردمی می‌چشد و پیروزی ما با صبر و ایستادگی به دست می‎آید. گفت وگوها در کویت ادامه دارد و سازمان ملل نیز همه تلاش‌ خود برای ادامه آن را به کار می‌گیرد هر چند مواضع نماینده سازمان ملل در امور یمن جانبدارانه و در راستای مواضع دشمن است.» وی در پایان با تاکید بر «عدم پایبندی دشمن در توقف حملات و تجاوزات» اعلام کرد که «ادامه حملات هوایی عربستان نشان می‌دهد که طرف مقابل به حل سیاسی بحران یمن توجهی ندارد.»