kayhan.ir

کد خبر: ۷۶۳۱۳
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵

بانوی بسیجی با تولید محصولات فریزری 25 نفر را صاحب شغل کرد

بانو خوش‌نظر همسر جانباز حسن خوش‌نظر باتولید محصولات فریزری توانسته 25 بانوی نیازمند را مشغول کار و صاحب پیشه کند.



به گزارش خبرنگار اقتصادی کیهان: وی یکی از خیرین بسیجی اهل شهرری است که توانسته با استفاده از ظرفیت پایگاه مقاومت بسیج با تولید محصولات فریزری و سبزیجات 25 خانواده را از نگرانی فقر و بیکاری نجات دهد. بانو خوش‌نظر می‌گوید: ما با فعالیت گروهی ماهانه یک تن از انواع سبزیجات، ترشیجات، باقالی و قوره را بسته‌بندی و به اطرافیان به صورت تعاونی عرضه می‌نماییم و از طریق این کار علاوه بر برداشت سود، برای دیگران نیز مفید می‌باشیم.
وی همچنین اضافه می‌کند: با کسر دستمزد کارگران و سایر هزینه‌ها حدودا یک میلیون تومان در ماه سود عاید من می‌شود که این پول را صرف کمک به 110 خانواده تحت پوشش پایگاه بسیج می‌کنم.
وی انگیزه خود را از این تلاش در وهله اول کمک به اقتصاد کشور، اطاعت از فرامین رهبری جهت فقرزدایی از جامعه، همیاری به افراد نیازمند اعلام می‌کند و می‌افزاید: تولید محصولات فریزری و سبزیجات می‌تواند در منزل و در محیطی بهداشتی با کمترین سرمایه صورت پذیرد و در ضمن از مشاغل خانگی نیز محسوب شود، لذا من و دوستانم با این عمل علاوه بر اینکه به اقتصاد کشور و خانواده کمک می‌کنیم مشت محکمی بر دهان کسانی می‌زنیم که فقط به فکر واردات هستند. بانو خوش‌نظر همچنین با شناسایی بازار عرضه محصولات خود به سایر بانوان پیشنهاد می‌کند و می‌گوید: استفاده از بسته بندی‌های مصرفی سبزیجات در اندازه کوچک با افزایش فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت‌ها برای خرده‌فروشی رشد چشمگیری داشته است، در ضمن خشک کردن سبزیجات و بسته‌بندی آنها ماندگاری بیشتر محصول و باعث استفاده بهینه می‌گردد. وی همچنین به بانوان توصیه می‌کند که اگر مایلید در این زمینه فعالیت کنید، بدانید که کاربردی‌ترین بسته‌بندی در عرضه سبزیجات به علت ارزانی قیمت، سهولت پر شدن و سهولت دوخت کیسه‌های نایلونی هستند.
همسر وی به دلیل بیماری و جانبازی در منزل به سر می‌برد که او نیز در این عرصه کمک‌های فراوانی به خانم خوش‌نظر، ارائه می‌کند.