kayhan.ir

کد خبر: ۷۶۰۷۹
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱
رئیس دادگستری خراسان رضوی:

تبلیغ و فروش سهام پدیده شاندیز همچنان ممنوع است

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: تبلیغات و فروش سهام شرکت پدیده شاندیز همچنان ممنوع است.


حجت‌الاسلام علی مظفری به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: میزان بدهی، دارایی‌ها و روش‌های به‌کارگیری سرمایه‌های شرکت برای خروج از برون‌رفت هنوز به صورت کارشناسی بررسی نشده است و اگر هیئت مدیره جدید بتواند بر اوضاع مسلط شود می‌توان با یک برنامه درست مشکلات شرکت پدیده را حل کرد.
وی افزود: بعد از استقرار هیئت مدیره جدید شرکت پدیده، شایعاتی مبنی بر آزاد شدن تبلیغات این شرکت مطرح شد که چنین موضوعی صحت ندارد اما فروش محصولات شرکت پدیده مشکل خاصی نداشته و تمام محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها برای فروش سهام این شرکت و تبلیغات آن بوده است.
وی اظهار کرد: مدیران قبلی شرکت پدیده با ترفندهایی سهام این شرکت را با قیمت بالاتر و به صورت غیرواقعی مطرح کرده و مردم را فریب دادند.
فعالیت دفاتر فروش سهام شرکت پدیده از اواخر سال 1393 به دلیل تخلفات متعدد در فروش سهام و ساخت و سازهای غیرمجاز، با حکم دادستانی مشهد غیرقانونی اعلام و مسدود شد.
در پی این واقعه حجم گسترده‌ای از سهامداران برای فروش و باز‌پس‌گیری سهام خود به این شرکت مراجعه کردند که ناتوانی شرکت در پاسخگویی  به سهامداران، موجب مشکلات بعدی برای آن شد که تاکنون رفع نشده است.