kayhan.ir

کد خبر: ۷۳۶۷۵
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸

اخبار کوتاه




دولت عینک خوش‌بینی به آمریکا را بردارد
یحیی آل‌اسحاق وزیر اسبق بازرگانی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اظهارات حسن روحانی مبنی بر دزدی آشکار غارت 2 میلیاردی اموال ایران توسط آمریکا اظهار داشت: اکنون که دولت به غیرقابل اعتماد بودن آمریکا اذعان کرده باید عینک خوش‌بینی به روابط با آمریکا را چه در زمینه‌های غیراقتصادی و چه در حوزه اقتصادی بردارد و با چشم باز در این مسئله رفتار کند.

تولیدات خوشحال‌کننده‌ دفاعی ایران در راه است
به گزارش فارس، سردار علی عبداللهی معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح سازوکار نیروهای مسلح را تقویت بنیه دفاعی کشور دانست و اظهار کرد: پروژه‌های خوبی در این زمینه داریم.
وی خاطرنشان کرد: اخبار خوشحال‌کننده‌ای در بخش تولیدات و تجهیزات پیشرفته دفاعی و مناسب با تکنولوژی روز دنیا به مردم خواهیم داد.

دشمن در فضای مجازی  به دنبال تغییر باورهای مردم  است
به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در جمع اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حرم مطهر رضوی  گفت: دشمن با فناوری اطلاعات و ارتباطات عرصه تبلیغی گسترده‌ به ویژه در فضای مجازی در اختیار گرفته است تا سخن باطل خود را با هدف شبهه‌افکنی، تغییر باورهای دینی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی مردم را منتقل کند.

هر اقدام تروریستی پاسخی پشیمان‌کننده به همراه دارد
به گزارش مهر، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در همایش فرماندهان عملیاتی قرارگاه‌های حمزه سیدالشهداء‌(ع) و نجف اشرف که با حضور فرماندهان یگان‌های نیروی زمینی سپاه، انتظامی و مرزبانی ناجا و اداره کل اطلاعات شمالغرب و غرب کشور در ارومیه برگزار شد ،اظهار داشت: به هر نوع حرکت تروریستی ضد انقلاب پاسخ سخت و پشیمان‌کننده داده و تروریست‌ها در هر نقطه‌ای که باشند این حق را برای خود قائل هستیم که آنها را مورد هجوم قرار دهیم.