kayhan.ir

کد خبر: ۷۳۵۹۴
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱

تخصیص 95 میلیارد ریال برای بیمارستان سقز

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در لایحه بودجه سال 95 مبلغ 95 میلیارد ریال برای بیمارستان در دست ساخت سقز پیش‌بینی شده است.


محمدجعفر علیزاده افزود: از سایر منابع نیز اعتبار لازم برای اتمام این بیمارستان جذب خواهد شد و اعتبار نهایی برای سال جاری در خردادماه امسال اعلام می‌شود.
وی اضافه کرد: از آغاز به کار شروع این طرح تا پایان سال 93 مبلغ 160 میلیارد ریال برای ساخت بیمارستان هزینه شده و در سال 94 مبلغ 165 میلیارد ریال برای آن پیش‌بینی شد ولی به دلیل مشکلات مالی فقط 25 میلیارد ریال آن تخصیص یافت.
علیزاده تصریح کرد: فرصت قانونی برای اتمام این بیمارستان که 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد پایان سال 96 است و در صورت تخصیص به موقع اعتبارات زودتر از این زمان نیز این طرح به اتمام می‌رسد.
وی عنوان کرد: تعداد 19 تخت به بخش دیالیز این بیمارستان اضافه شده است و براساس دیدگاه جدید سازمان جهانی بهداشت 20 تخت به اورژانس با خدمت ویژه نیز افزوده شده و پنج اتاق بخش زایمان این بیمارستان هم با تجهیزات به روز دنیا خواهد بود. علیزاده در پایان گفت: 100 بیمارستان نیمه تمام در کشور وجود دارد که اتمام آنها در دستور کار دولت قرار دارد.