kayhan.ir

کد خبر: ۶۸۸۵۹
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳

آغاز نمایشگاه‌های بهاره در تهران از 11 اسفند

رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان از آغاز نمایشگاه‌های بهاره در تهران از 11 اسفند ماه سال جاری برای عرضه اقلام پرمصرف عید نوروز خبر داد.


جواد درودیان گفت: این نمایشگاه‌ها در پنج نقطه تهران شامل ارم‌سبز، حکیمیه، مصلی، بوستان ولایت و خاوران برگزار می‌شود.
رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان در ادامه اظهار کرد: پیراهن‌هایی که از طرف واحدهای تولیدی این اتحادیه در نمایشگاه‌های فوق عرضه می‌شود حداقل 40 درصد نسبت به مغازه‌های بیرون ارزان‌تر است و کیفیت مناسبی نیز دارد.
وی با بیان اینکه کیفیت کالاها از طرف اتحادیه تایید می‌شود، اظهار کرد: در صنف ما متقاضی برای شرکت در نمایشگاه زیاد است ولی به دلیل محدود بودن غرفه‌ها بعد از ثبت‌نام، قرعه‌کشی صورت می‌گیرد.
درودیان ادامه داد: کیفیت کالاهای واحدهای منتخب بعد از انجام قرعه‌کشی مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از آن قیمت‌گذاری و برای عرضه در نمایشگاه آماده می‌شوند. در این میان اگر کالایی کیفیت مناسب نداشته باشد اجازه عرضه در نمایشگاه را ندارد.
رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان در عین حال بیان کرد:‌ سود خرده‌فروشان حدود 20 درصد است اما شاهدیم برخی واحدها به این میزان اکتفا نمی‌کنند و درصد بیشتری روی کالاهای خود اعمال می‌کنند که همین موضوع سبب می‌شود قیمت کالاهایشان افزایش یابد.
وی تاکید کرد:‌ بازرسان اتاق اصناف تهران نظارت‌های لازم را روی واحدهای صنفی دارند و در روزهای برگزاری نمایشگاه نیز بازرسان ما کنترل‌های لازم را انجام می‌دهند