kayhan.ir

کد خبر: ۶۸۴۲۴
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶

اخبار کوتاه از فوتبال


کاشانی: بهترین پاداش برای بازیکنان احترام جامعه است
 رئیس هیئت مدیره باشگاه پر‌سپولیس درباره پرداخت پاداش به مربیان و بازیکنان این تیم، پس از نتایج اخیر، گفت: بهترین پاداش برای آنها احترام جامعه است و نباید آنها را با پول مقایسه کنیم. جعفر کاشانی درباره تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ نیز خاطر نشان کرد: هنوز هیچ اقدام خاصی در این زمینه نشده است و فقط صحبت‌هایی را در هیئت مدیره انجام داده‌ایم. فعلا زمان خوبی برای صحبت در این باره نیست.رئیس هیئت مدیره باشگاه پر‌سپولیس درباره پرداخت بازیکنان به مربیان پر‌سپولیس در پی نتایج خوب این تیم، تاکید کرد: شخصیت بازیکنان و مربیان را با پول مقایسه نکنید. بهترین پاداش برای آنها احترام جامعه است و این پاداش تا سال‌های سال برای آنها باقی می‌ماند.
 
افشارزاده: کسانی که علیه من شعار دادند استقلالی نبودند
مدیر‌عامل باشگاه استقلال در واکنش به سؤالی درباره کسانی که علیه او در بازی استقلال و نفت شعار می‌دادند، گفت: ما وظیفه داریم به نحو مطلوب کارمان را پیش ببریم و من فکر می‌کنم کسانی که علیه من شعار دادند هوادار استقلال نبودند. یکسری مشکل پیش آمده ولی باید توجه کنیم که تا همین هفته قبل ما صدر جدول بودیم. بهرام افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا از نتایج تیمش راضی است؟ گفت: سابقه‌مان روشن است و من کار خودم را انجام می‌دهم اما درباره سؤال‌تان باید بگویم که چرا از نتایج راضی نباشم. یک بازی باختیم و اتفاقی نیفتاده است.

واکنش خلعتبری به خط خوردنش از لیست سپاهان
مهاجم سپاهان گفت: من به نظر استیماچ احترام می‌گذارم اما اگر بحث سرماخوردگی بود به جز من 5-4 نفر دیگر هم سرما خورده بودند.محمدرضا خلعتبری درباره اینکه شنیده می‌شود مدیران و کادر فنی سپاهان قصد دارند به همراه عقیلی، شما و نویدکیا را نیز از تیم کنار بگذارند، گفت: اگر باشگاه چنین تصمیمی را بگیرد، نظر آنهاست و نمی‌شود در موردش صحبت کرد. با این حال در این خصوص کسی هنوز حرفی به ما نزده و فکر نمی‌کنم چنین شایعه‌ای صحت داشته باشد. وی افزود: البته برای دیدار با تراکتورسازی بنده در لیست 18 نفره سپاهان حضور ندارم و با تیم به تبریز نخواهم رفت. من به همراه 4-3 بازیکن دیگر سرماخوردگی داریم اما  نظر سرمربی تیم این است که در این مسابقه به میدان نروم. بر همین اساس استیماچ در تماسی که با من داشت اعلام کرد که در لیست 18 نفره دیدار با تراکتورسازی نیستم و بهتر است برای دیدارهای بعدی سپاهان به خصوص دیدارهای آسیایی این تیم، استراحت کرده و آماده باشم.

برگزاری بازی سایپا و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی
دیدار تیم‌های سایپا و پرسپولیس قرار است در ورزشگاه آزادی برگزار شود. در حالی که تیم فوتبال سایپا روز پنجشنبه قرار است از پرسپولیس میزبانی کند پس از کش و قوس‌های فراوان مسئولان این باشگاه تصمیم گرفتند با دیدار تیم‌شان برابر پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی برگزار کنند. این دیدار ساعت 16 روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

کناره‌گیری استیلی از سرمربیگری ملوان
سرمربی ملوان پس از نتایج ضعیف اخیر از هدایت این تیم استعفا داد. پس از نتایج نه‌ چندان خوب ملوان در هفته‌های گذشته دیروز حمید استیلی در تمرین ملوان حاضر شد و پس از خداحافظی با بازیکنان و اعضای این تیم به همراه کادرفنی‌اش از ادامه حضور در این تیم کناره‌گیری کرد. علاوه بر حمید استیلی، پایان رافت و مهدی حسینی نسب مربیان ملوان نیز از بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم خداحافظی و اعلام استعفا کرده‌اند. تیم فوتبال ملوان در پایان هفته بیستم لیگ برتر با 20 امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفته است.

فوتسالیست‌های ایران ششم جهان و اول آسیا
در جدید‌ترین رده‌بندی تیم‌های ملی فوتسال جهان، ایران در رتبه ششم جهان و اول آسیا قرار گرفت. جدیدترین رنکینگ تیم‌های ملی فوتسال جهان اعلام شد که تیم ایران بدون تغییر نسبت به ماه دسامبر در رتبه ششم جهان و اول آسیا قرار گرفت. در این رده‌بندی تیم ملی اسپانیا قهرمان اروپا، برزیل قهرمان آمریکای جنوبی و روسیه نایب قهرمان اروپا در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

واگذاری دو مجموعه ورزشی پایتخت به سرخابی‌ها
دیروز شهرداری تهران طی مراسمی با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران رسما مجموعه‌های ورزشی امام رضا‌(ع) و شهید کاظمی را به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار کرد.شهرداری تهران این دو مجموعه ورزشی را که از ماه‌های گذشته پیگیری واگذاری آن را به دو تیم سرخابی پایتخت انجام داده بود، دیروز در این مراسم واگذار کرد. مراسم دیروز در برج میلاد با حضور اهالی ورزش، مسولان شهرداری، شورای شهر و... برگزار شده و بهره‌برداری از دو مجموعه ورزشی شهید کاظمی و امام رضا(ع) به مدت پنج سال به سرخابی‌ها واگذار شد.