kayhan.ir

کد خبر: ۶۸۴۱۷
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵
امام‌جمعه موقت اهواز:

مخالفت با شورای نگهبان خیانت به نظام است

امام‌جمعه موقت اهواز با اشاره به عدم احراز صلاحیت خود گفت: آنچه که باید برای آن تلاش کنیم اعتلای جمهوری اسلامی است. مخالفت با شورای نگهبان و تضعیف نهادهای دست‌اندرکار انتخابات در شرایط فعلی صحیح نیست و من آن را خیانت می‌دانم.

اهواز - خبرنگار کیهان:

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن حسن‌زاده در شورای اداری شهرستان اهواز با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی بر لزوم رعایت حق‌الناس در جریانات انتخاباتی تاکید کرد و افزود: باید از ورود افراد نااهلی که صلاحیت ورود به این عرصه را ندارند جلوگیری شود.
امام‌جمعه موقت اهواز با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب دراین‌باره که حضور حداکثری مردم در انتخابات مشروط به رعایت حق‌الناس است بر توجه به اصل قانون‌گرایی تاکید کرد و گفت: قانون را باید بپذیریم و حتی اگر احساس کنیم در اجرای آن نیز اشتباهاتی رخ داده است در چارچوب قانون عمل کنیم.
حسن‌زاده با بیان اینکه آنچه در فتنه 88 اتفاق افتاد نتیجه قانون‌گریزی بود عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی، قانون اساسی همه ما است و اگر حقی از کسی ضایع شده باشد در دنیا و یا آخرت عواقب آن را خواهد دید. وی با اشاره به اینکه در بیان حل مشکلات مردم و رفع آنها نباید سیاه‌نمایی کنیم افزود: در استان خوزستان اقوام مختلفی وجود دارد که در این برهه زمانی با طرح مسائل قومیتی و اختلاف‌افکنی بین آنها زمینه‌ سوءاستفاده دشمن فراهم خواهد شد.