kayhan.ir

کد خبر: ۶۸۴۱۵
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵
با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی:

3 هزار و 882 واحد مسکن مهر در اردبیل به بهره‌برداری رسید

با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر، 3هزار و 882 واحد مسکن مهر در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید.


به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم افتتاح واحدهای مسکونی مهر که دیروز در اردبیل برگزار شد، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر اظهار کرد: استان اردبیل جزو پنج استان موفق کشور در احداث و تکمیل واحدهای مسکونی مهر است.
احمد اصغری مهرآبادی تصریح کرد: در این استان 52 هزار واحد مسکونی مهر قرار بود احداث شود که تاکنون 48 هزار واحد آن تکمیل و تحویل متقاضیان شده است که 4 هزار واحد از مسکن مهر باقی مانده سال آینده در این استان تحویل متقاضیان می‌شود.
وی افزود: قرار است 3 هزار واحد از این تعداد تا پایان خرداد ماه تکمیل و یک هزار واحد دیگر نیز تا شهریور ماه به بهره‌برداری برسد تا سال آینده پرونده مسکن مهر استان به طور کامل بسته شود.
اصغری مهرآبادی با یادآوری اینکه با تخصیص منابع و پیگیری مسئولان استان اردبیل احداث زیرساخت‌ها نیز در این حوزه به سرعت در حال انجام است، از افتتاح دو واحد مسجد در مسکن مهر پارس‌آباد و مشگین‌شهر خبر داد.
وی اضافه کرد: تلاش ما بر این است تا در سطح کشور مساکن مهر به شکل کامل در اختیار متقاضیان قرار بگیرد. همزمان با افتتاح این واحدهای مسکونی، ساختمان جدید ارزش افزوده امور مالیاتی استان اردبیل نیز به بهره‌برداری رسید.