kayhan.ir

کد خبر: ۶۸۳۹۶
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷

سخنرانی رهبر تروریست‌های سوری در پارلمان اسرائیل!

منابع خبری اعلام کرده‌اند یکی از رهبران اصلی «معارضان سوری» (بخوانید تروریست‌های تکفیری) با حضور در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست)، برای نجات تروریست‌ها رسما از این رژیم درخواست کمک کرده است.


به گزارش خبرگزاری قدس، «کمال اللبوانی» یکی از اصلی‌ترین رهبران «معارضان سوریه» در کنست حضور یافته و برای نمایندگان مجلس رژیم صهیونیستی سخنرانی کرده است. اللبوانی که علاوه بر سران اسرائیل، با مقامات کاخ سفید هم روابط نزدیکی دارد، ضمن تشریح آخرین وضعیت مخالفان تروریست در سوریه، از رژیم صهیونیستی خواسته کمک‌های بیشتری را در مرزهای «قنیطره» در اختیار تروریست‌ها قرار دهد. وی همچنین از صهیونیست‌ها خواسته یک بیمارستان صحرایی در سوریه برای درمان تروریست‌ها دایر کند.بر اساس این گزارش اللبوانی از مقامات رژیم اسرائیل به خاطر مداوای صدها مخالف مسلح سوریه نیز تشکر کرده و از آنها درخواست کرده حمایت‌ها را از «مخالفان مسلح» تا سرنگونی دولت «بشار اسد» ادامه دهند.این رهبر تروریست‌های فعال در سوریه همچنین با «ایوب کارا» معاون وزیر همکاری‌های منطقه‌ای رژیم صهیونیستی دیدار و گفت‌وگو کرده است. این سومین بار است که اللبوانی جهت دیدار با سران رژیم صهیونیستی، به فلسطین اشغالی می‌رود و صهیونیست‌ها نیز هیچ ابایی از انتشار اخبار و تصاویر این دیدارها ندارند.اللبوانی شنبه گذشته نیز در اسرائیل با رهبران سازمان‌های اصلی یهودی فعال در آمریکا دیدار کرد و در کنفرانس این یهودیان، پس از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، دومین سخنران بوده است.وی در حالی وارد فلسطین اشغالی شد که پیروزی‌های پی در پی ارتش سوریه، آینده تروریست‌های فعال در این کشور را با ابهام مواجه کرده است. همین وضعیت بغرنج تروریست‌ها باعث شد که «موشه یعلون» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز طی بیانیه‌ای اعلام کند، وضعیت در سوریه «بسیار پیچیده» است. وی در این بیانیه افزود: «سوریه‌ای که ما می‌شناسیم، در آینده نزدیک یکپارچگی خود را از دست می‌دهد.»
«رام بن باراک» مدیر کل وزارت اطلاعات رژیم صهیونیستی هم گفت: «تقسیم سوریه تنها راه حل ممکن برای این کشور است.»این دو مقام رژیم صهیونیستی گفتند، سوریه باید تحت کنترل گروه‌هایی که در مناطق مختلف آن به سر می‌برند، تقسیم شود! این اظهارات نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها خواب تازه‌ای برای سوریه دیده‌اند.یعلون در گفت‌وگو با روزنامه آلمانی «ولت» گفت، ایران پس از توافق هسته‌ای، به خوبی توانست در منطقه اعمال نفوذ کند. وی به این روزنامه درباره سوریه نیز گفت: این تصور که سوریه بار دیگر کشور یکپارچه شود، تصوری واهی است!
آن دیدار و این موضع‌گیری به خوبی نقش رژیم صهیونیستی در پیدایش وضعیت فعلی حاکم بر خاورمیانه را نمایان می‌سازد. رهبر انقلاب روز یکشنبه در دیدار با رئیس‌جمهور غنا به این مسئله اشاره فرمودند.از منطقه «السویدا» در درون خاک سوریه نیز خبر رسیده، نیروهای امنیتی و ارتش سوریه مقادیر زیادی سلاح و مهمات ارسالی رژیم صهیونیستی برای تروریست‌ها را کشف و ضبط کردند.حمایت اسرائیل از تروریست‌های سوری در حال حاضر به امری آشکار تبدیل شده است و بسیاری از رسانه‌ها و کارشناسان درباره ابعاد این حمایت‌ها خبر و گزارش منتشر می‌کنند طوری که امروز کمتر کسی وجود دارد پیوند گروه‌های تکفیری با رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس را رد کند.