kayhan.ir

کد خبر: ۶۸۳۸۵
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰

سرقت خودروهای مدل بالا با استفاده از زنان بدپوشش

سارقان خودروهای مدل بالا که با استفاده از زنان بدپوشش از چند استان کشور سرقت می‌کردند، توسط کارآگاهان پلیس اصفهان دستگیر شدند.


سرویس شهرستانها-

رئيس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: از سه ماه گذشته کارآگاهان این پلیس در جریان شکایت‌هایی مبنی بر سرقت خودروهای مدل بالا با شگردهای مشابه در شهرهای اصفهان، کرج و تهران قرار گرفتند که در پی آن سرقت‌های مسلحانه‌ای نیز از خریداران این نوع خودروها در شهر شیراز صورت گرفت.
سرهنگ «ستار خسروی» در خصوص شگرد سارقان،‌ گفت: در این نوع سرقت‌ها زنان بدپوشش،‌ در مسیر خودروهای مدل بالا ایستاده و با طرح دوستی، سوار بر آن می‌شدند اما راننده را به بهانه خرید تنقلات از خودروی خود پیاده و بلافاصله با کمک همدستانشان خودرو را به سرقت می‌بردند
خسروی افزود: متهمان پس از سرقت، خودرو را به شیراز منتقل و اقدام به تبلیغ فروش خودروهای مدل بالا در سایت‌های اینترنتی و درج آگهی در روزنامه‌ها می‌کردند و وقتی متقاضی با شماره تلفن ارائه شده تماس می‌‌گرفت از او می‌خواستند که با چک رمزدار به دفتر کار آنها مراجعه کند.
وی عنوان کرد: پس از مراجعه متقاضیان به دفتر، متهمان با تهدید سلاح کمری دست و پای آنها را بسته و پس از ضرب و جرح و تزریق آمپول بی‌حسی به دست و گردنشان اموال آنها را سرقت و سریعا به یکی از صرافی‌ها مراجعه و چک رمزدار را به پول نقد تبدیل و متواری می‌شدند.
سرهنگ خسروی اظهار داشت: تحقیقات پلیس برای دستگیری این باند ادامه یافت و سرانجام طی دو عملیات مشترک در اصفهان و شیراز، سه متهم مرد و سه زن اعضای این باند شناسایی و دستگیر شدند.
این مقام انتظامی گفت: با دستگیری متهمان، همدست دیگر  آنها نیز طی عملیاتی در شهرستان کرج، در حالی که قصد خروج از کشور را داشت، دستگیر شد.
وی ادامه داد: از متهمان چهار دستگاه خودروی مدل بالا به همراه 30 هزار دلار وجه نقد که در آخرین سرقت به دست آورده بودند، اسپری فلفل و مدارک خودروهای مسروقه و تعدادی مدارک جعلی خودرو کشف شده است.