kayhan.ir

کد خبر: ۶۷۶۵۶
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳
مدیرمسئول کیهان در همدان:

نامزدهای جریانی که توان ملت را تولید آبگوشت می‌دانند به منافع ملی چوب حراج می‌زنند!


همدان- خبرنگار کیهان:
کسانی که ملت را تحقیر می‌کنند و توانمندی‌های ایران و ایرانی را در حد تولید آبگوشت بزباش و قورمه سبزی می‌دانند و به صراحت اعلام می‌کنند که برای اداره امور کشور باید از خارج مدیر وارد کنند و یا بر این باورند که با یک بمب آمریکایی‌ها تمام تجهیزات دفاعی ما نابود می‌شود، شایستگی حضور در هیچ مسئولیتی را ندارند چه رسد به آن که وارد خانه ملت شوند. این جریان سیاسی و نامزدهای وابسته به آن اگر در کانون‌های تصمیم‌ساز و سیاست پرداز نظام، نظیر مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کنند، یک شبه کشور را به بیگانه تحویل می‌دهند و بر منافع ملی و ثروت‌های عمومی چوب حراج می‌زنند.
حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان که شامگاه روز چهارشنبه در همایش بزرگ یادواره شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم و تقدیر از سردار شهید حسین همدانی در همدان شرکت کرده بود، با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که بیعت با انقلاب و امام(ره) را، بیعت با رسول‌خدا(ص) دانسته بودند گفت؛ کسانی که خود را در بیعت با پیامبر اسلام(ص) می‌دانند، اولاً؛ نمی‌توانند نسبت به سرنوشت نظام برخاسته از آرمان‌های آن حضرت بی‌تفاوت باشند و ثانیاً؛ در بزنگاه‌های سرنوشت‌ساز که انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان، از جمله آنهاست، نامزدهایی را انتخاب نمی‌کنند که با خط امام و انقلاب فاصله داشته باشند.
مدیر مسئول کیهان در ادامه به نمونه‌هایی از ترفندهای دشمن برای نفوذ و حضور در خانه ملت و راهکار مقابله با این ترفندها پرداخت و گفت؛ با در دست داشتن این فرمول‌ها می‌توان از عقبه پیش‌روی به سلامت و با بصیرت عبور کرد. شریعتمداری از سابقه جریانات سیاسی به عنوان یکی از شاخصه‌ها برای شناسایی ماهیت واقعی آنها یاد کرد و گفت؛ برای نمونه به مجلس ششم که اکثریت آن در اختیار مدعیان اصلاحات بود نگاه کنید. خروج علیه نظام، تحصن در اعتراض به رد صلاحیت افرادی که اسناد آلودگی آنها به فساد فاش شده بود، همکاری با مفسدان اقتصادی، دریافت پول‌های کلان از شهرام جزایری، همراهی آشکار با اسرائیل از تریبون باز مجلس، دفاع از اتهامات هسته‌ای آمریکا علیه ایران، تهیه طرح سه فوریتی برای وادار کردن ایران به پذیرش پروتکل الحاقی، طرح حذف گزینش، طرح ممنوعیت تعقیب مجرمان در صورت ورود به دانشگاه‌ها، تلاش برای تصویب لایحه ضد قانون اساسی موسوم به لایحه دو قلو و سرانجام دیدید که تعدادی از نمایندگان این مجلس به آمریکا و اروپا گریخته و اکنون در خدمت سرویس‌های اطلاعاتی دشمن هستند. مدیر مسئول کیهان گفت؛ حالا به کنگره آمریکا و مصوبات ضد ایرانی آن مراجعه کنید. انگار کنگره آمریکا از روی مجلس ششم کپی‌برداری شده و هر روز مصوبه‌ای علیه ایران اسلامی دارد. شریعتمداری در ادامه گفت امروزه می‌بینید که همان جریان با تغییر تابلو از اصلاحات به میانه‌رو! قصد نفوذ به خانه ملت را دارد و انگار نه انگار که چه سابقه سیاهی  از دشمنی با مردم در کارنامه این جریان ثبت و ضبط است. مدیر مسئول کیهان گفت؛ برای عبور از این ترفند باید به سوابق آنها مراجعه کرده و از رأی دادن به نامزدهای مورد حمایت این جریان خودداری کرد. وی اظهار داشت؛ ممکن است افراد اصلی این جریان در لیست‌های انتخاباتی حضور نداشته و در پشت صحنه کمین کرده باشند و یا به قول خودشان «لیست سفید» بدهند. در این صورت باید به حامیان این لیست‌ها توجه شود و چنانچه سردمداران جریان یاد شده به حمایت از یک فهرست انتخاباتی برخاسته باشند، آن فهرست را سیاه تلقی کرده و مانع ورود آنان به خانه ملت شوند.
شریعتمداری به سخنان همان روز- چهارشنبه- رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای شورای عالی امنیت ملی که فرموده بودند: «باید مقابل جریان بی‌اعتماد به مبارزه با استکبار ایستاد» اشاره کرد و گفت؛ این سخن را باید در جغرافیای سیاسی امروز ایران تعریف کرد و توضیح داد؛ آمریکا پنهان نمی‌کند که براندازی جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار استراتژیک خود دارد، بنابراین افراد و جریاناتی که به مبارزه با آمریکا اعتقاد ندارند، در مقابل توطئه‌های حریف  یعنی دشمن  تابلودار  و پا به رکاب ایستادگی نمی‌کنند و با بهانه‌هایی نظیر اینکه، دشمنی آمریکا به خاطر تنش‌آفرینی سیاست خارجی ما بوده است!  و فاصله میان ما و آمریکا فقط یک دیوار بی‌اعتمادی است! و امثال آن، در مقابل توطئه‌های حریف ساکت و منفعل می‌مانند و در این حالت دور از انتظار نیست که برای سلطه آمریکا نقش جاده صاف‌کن را بازی کنند و در یک کلام خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن بریزند و آتش به خرمن خودی بزنند. مدیر مسئول کیهان نتیجه گرفت که رأی دادن به کسانی که دل در گرو آمریکا دارند فقط یک اشتباه و خطای معمولی نیست، بلکه همراهی آگاهانه یا ناخودآگاه با توطئه‌های آنان است.
شریعتمداری در ادامه سندی ارائه کرد که در آن از قول دشمن آمده بود؛ مشکل اساسی آن است که خط امام خمینی(ره) برای مردم ایران در حکم یک «کتاب مقدس» است و نمی‌توان مستقیماً با آن مقابله کرد و تأکید شده بود که «با خمینی باید به جنگ خمینی رفت»! و گفت؛ حریف نمی‌تواند به مردمی که عاشق امام هستند بگوید؛ خط و راه امام را کنار بگذارید! بنابراین تنها راه پیش روی آنها، تحریف امام و خط امام است. وی افزود؛ به همین علت است که این روزها شاهد نسبت‌های دروغ به ساحت مقدس حضرت امام هستیم، نظیر این که امام هم با شعار مرگ بر آمریکا موافق نبود، و یا شورای نگهبان را فقط به خاطر رعایت مر قانون که تأکید حضرت امام بوده است مورد حمله قرار داد که چرا بدون آزمون صلاحیت فرزند یادگار امام(ره) را تأیید نکرده است. یعنی نسبت قانون شکنی به امام و القای این توهم که انگار سیره و خط مبارک حضرت امام(ره) موروثی است! و یا فلان مسئول بلندپایه می‌گوید از نظرات امام(ره) نباید استفاده ابزاری شود؟! و توضیح نمی‌دهد که مثلاً کجای تأکید حضرت امام(ره) بر قانون‌گرایی و مبارزه با استکبار و حمایت از مستضعفان، استفاده ابزاری از فرمایشات آن بزرگوار است؟!
مدیر مسئول کیهان گفت؛ کسانی که در پی تحریف خط مبارک حضرت امام هستند و لیست و فهرستی که تحت حمایت آنهاست، کمترین شایستگی را برای حضور در خانه ملت ندارند. مدیرمسئول کیهان از ترساندن مردم با ارائه آدرس‌های غلط نیز به عنوان یکی دیگر از شگردها یاد کرد و گفت؛ کسانی که در آن نامه بدون بسم‌الله نظام را به آتشفشان تهدید می‌کردند نمی‌دانستند که حزب‌الله آتش‌نشان است و تاکنون همه آتش‌افروزی‌ها را خنثی کرده و آتش‌افروزان را به شدت تنبیه کرده است.
شریعتمداری با اشاره به این نکته که برجام نه فقط فتح‌الفتوح نیست، بلکه به گواهی اسناد موجود و به قول حضرت آقا، بهای سنگینی برای آن پرداخت شده است گفت؛ این روزها و در آستانه انتخابات، یک جریان سیاسی اصرار دارد که نقاط ضعف فراوان برجام و هزینه‌های سنگینی که این توافقنامه به ملت تحمیل کرده است را نادیده گرفته و از آن با عنوان بزرگترین دستاورد تاریخ ایران و انقلاب یاد کند و توضیح نمی‌دهد در مقابل امتیازات نقدی که داده‌ایم، کدام یک از وعده‌های نسیه حریف تحقق پیدا کرده است؟ مدیرمسئول کیهان در توضیح اهداف انتخاباتی این جریان سیاسی گفت؛ وقتی برجام را با آنهمه هزینه سنگین به عنوان یک دستاورد بزرگ و حتی معجزه‌آسا، معرفی می‌کنند، انتظار دارند که مردم در انتخابات پیش روی به جریانی که این معجزه را آفریده است رأی بدهند! وی در ادامه گفت؛ راهکار و فرمول مقابله با این ترفند، آن است که از جریان مورد اشاره خواسته شود، بدون کلی‌گویی و با ذکر جزئیات برای مردم توضیح بدهند که چه امتیازات نقد فراوانی داده‌اند و در مقابل غیر از وعده‌های نسیه چه دستاوردی برای مردم به ارمغان آورده‌اند و بعد پیشنهاد برجام 2 را مطرح کنند!؟