kayhan.ir

کد خبر: ۶۵۸۹۹
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲

زانو زدن تفنگداران آمریکا /نشانه خفت و شکست مقابل ایران(خبر ویژه)

یک سایت خبری وابسته به رژیم صهیونیستی نوشت: رسانه‌های اسرائیل با انتشار تصاویر «خفت‌بار» تفنگداران دستگیر شده آمریکایی، ماجرای دستگیری این تفنگداران را روز شکست آمریکا در برابر ایران دانستند.


به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سایت «المصدر» تاکید کرد: تیتر اصلی روزنامه‌های اسرائیل «روز شکست آمریکا در برابر ایران» بود.
المصدر خاطرنشان کرد: سپاه، تفنگداران دریایی آمریکایی را که وارد آب‌های ایران شده بودند دستگیر کرد. از این تفنگداران در حالی که به نشانه تسلیم زانو زده و دست‌هایشان را روی سر خود قرار داده بودند عکس گرفته شد. آنان قبل از آزادی به خاطر میزبانی تشکر کردند.
به گزارش العالم، این سایت وابسته به رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: این ماجرا در حالی روی داد که یک هفته طوفانی از روابط بحرانی بین ایران و چند کشور عربی حاشیه خلیج ‌فارس و قطع روابط دیپلماتیک، سپری می‌شود.
المصدر افزود: به هر حال، رسانه‌های اسرائیلی در تله ایران افتادند و عکس‌های خفت‌بار تفنگداران نیروی دریایی آمریکایی را منتشر کردند، آن هم پس از سخنرانی اوباما. اوباما در این سخنرانی مدعی شده بود که امروز در دنیا هیچ کسی جرأت درگیری با نظامیان ما را ندارد.