kayhan.ir

کد خبر: ۶۵۸۷۴
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸
مأمور سابق سیا:

هیتلر پس از شکست، خودکشی نکرد /39 سال در برزیل زندگی کرد!(پرونده)

مأمور سابق سیا مدعی شد «آدولف هیتلر»، رهبر آلمان نازی در سال 1945 خودکشی نکرده و تا سال‌ها پس از آن نیز در برزیل زندگی کرده است!


«باب بانر» ادعا کرد براساس 700 سند سری که منتشر شده است «هیتلر» داستان ساختگی خودکشی را طراحی کرده اما با یک زیردریایی به اسپانیا و پس از آنجا به آرژانتین گریخته است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، «بانر» در ادامه به نقل از یک مرد یونانی مدعی شده که دلیلی برای خودکشی هیتلر وجود نداشت. براساس یکی از اسناد موجود ارتش آمریکا در آلمان هرگز نتوانست جسد هیتلر را کشف کند و هیچ دلیل و سندی نیز درباره مرگ یا خودکشی وی ارائه نکرده است. طبق اظهارات این مأمور سابق سیا، یک دانشجوی برزیلی نیز در پایان‌نامه دکترایش در سال 2014  تصریح کرده است که هیتلر با نام مستعار «آدولف لایپزیک» در برزیل می‌زیست تا اینکه در سن 95 سالگی در سال 1984 میلادی مرد.
آدولف هیتلر 20 آوریل 1889 در مسافرخانه‌ای در شهر مرزی و کوچک به نام «بران آئو ام این» در اتریش بین مرز اتریش و امپراتوری آلمان به دنیا آمد. وی از سال 1934 رهبر حزب سوسیالیست ملی کارگران آلمان شد تا اینکه در سال 1939 جنگ جهانی دوم را آغاز کرد، جنگی که در سال 1945 میلادی با شکست آلمان و متحدانش پایان یافت.