kayhan.ir

کد خبر: ۶۵۸۵۶
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹

خواندنی از ورزش


* با توجه به آلودگی و سردی هوا در تهران، تیم ‌ملی تیر‌و‌کمان در رشته ریکرو زنان و مردان در قشم اردو می‌زند. این اردو از اول بهمن ماه به مدت 25 روز در قشم بر پا خواهد شد و سپس اردونشینان از قشم راهی کیش خواهند شد و پس از اردوی دو هفته‌ای در کیش، برای شرکت در مسابقات کاپ آسیا که اواخر اسفند ماه در بانکوک برگزار می‌شود به تایلند سفر می‌کنند.
*دبیرکل فدراسیون قایقرانی و «جابا هوتنر» سرمربی تیم ملی آب‌های آرام مجارستان برای بازدید از شرایط و امکانات قایقرانی ایران وارد تهران شدند.
*مسابقات آموزشگاه‌های ارتش در هفت رشته به میزبانی مرکز آموزش شهید خضرایی نیروی هوایی برگزار شد که در پایان مرکز آموزش تفنگداران دریایی منجیل  با قهرمانی در پنج رشته شنا، فوتسال، دارت، آمادگی جسمانی و کاراته، مقام نخست را از آن خود کرد، مرکز آموزشی شهید خضرایی نیروی هوایی با پنج نایب قهرمانی و مرکز آموزش تخصصهای دریایی رشت با قهرمانی در رشته‌های تیراندازی و کشتی به ترتیب دوم و سوم شدند.
*تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران برای آمادگی حضور در مسابقات جهانی مالزی، 29 دیماه راهی رقابت‌های پروتور مجارستان می‌شود.اعضای تیم ملی مردان ایران را در رقابت‌های پروتورجهانی مجارستان، نیما عالمیان، افشین نوروزی و پوریا عمرانی تشکیل می‌دهند و هدایت ملی پوشان را هم جمیل لطف الله نسبی برعهده دارد.مسابقات پروتورجهانی مجارستان طی روزهای 30 دیماه تا 4 بهمن ماه در دو بخش انفرادی و دو نفره برگزار می‌شود و بعد از آن قرار است نیما عالمیان به همراه نوشاد عالمیان در صورت بهبودی و پوریا عمرانی با هزینه شخصی برای شرکت در پروتورجهانی آلمان به عنوان یکی از معتبرترین مسابقات پروتور جهان راهی این کشور شوند. این رقابت‌ها نیز از روز هفتم بهمن ماه آغاز خواهد شد.