kayhan.ir

کد خبر: ۶۵۱۰۷
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴

مجری عملیات تل آویو به شهادت رسید

پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد توانسته است عامل عملیات تیراندازی در «تل‌آویو» را به قتل برساند.


به گزارش خبرگزاری فارس، سرانجام پس از یک هفته نیروهای رژیم صهیونیستی« نشات ملحم» را در شهر «ام الفحم» واقع در شمال فلسطین اشغالی به شهادت رساندند. در عملیات جمعه هفته گذشته، این جوان فلسطینی توانسته بود سه صهیونیست را با شلیک گلوله کشته و هشت تن دیگر را زخمی کند.
شبکه دو اسرائیل با اعلام این خبر، افزود: پلیس اسرائیل با تیراندازی به « نشات ملحم»  در داخل یک مسجد  او را کشت. شهادت این جوان شجاع فلسطینی باعث شد که صهیونیست ها پس از چند روز  دلهره ، نفس راحتی بکشند.به گزارش منابع خبری، نیروهای امنیتی اسرائیل دیروز به طور گسترده در منطقه «وادی عاره» و روستای «عرعره» محل زندگی این شهید فلسطینی حضور پیدا کرده بودند و به دنبال وی می‌گشتند. در این عملیات گسترده، مأموران صهیونیستی به زور وارد منازل می‌شدند و اقدام به جست و‌جو می‌کردند.فرار موفق ملحم  ، طی روز های اخیر صهیونیست ها را به شدت نگران کرده بود ، به طوری که در پی شهادتش ، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، به نیروهای امنیتی اسرائیل تبریک گفت.
حقه کثیف
پس از آنکه ماجرای این جوان فلسطینی باعث  درماندگی نیروهای امنیتی اسرائیلی شده و فشار روانی شدیدی را بر روی پلیس و سازمان امنیتی اسرائیل ایجاد کرده بود، سران این رژیم پنجشنبه دست به حقه کثیفی زده واعلام کرده بودند تلاش ها برای یافتن ملحم را متوققف کرده اند.