kayhan.ir

کد خبر: ۶۴۷۹۲
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰

اجتماع مالباختگان یک موسسه مالی در مقابل فرمانداری کاشمر

تعدادی از مالباختگان یک موسسه مالی در مقابل فرمانداری کاشمر اقدام به برپایی اجتماع اعتراض‌آمیز کردند.


به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، صبح دیروز تعدادی از سپرده‌گذاران موسسه اعتباری «بدرتوس» که از بهمن‌ماه سال گذشته وجوهی از این موسسه دریافت نکرده‌اند و حساب‌هایشان مسدود شده است در مقابل فرمانداری کاشمر تجمع و خواستار رسیدگی و حل مشکلاتشان شدند.
یکی از تجمع‌کنندگان با در دست داشتن دفترچه حسابش گفت: با توجه به اینکه بر روی این دفترچه نوشته شده است که موسسه اعتباری آرمان تحت نظارت بانک مرکزی، چرا مسئولان پاسخگوی ما نیستند.
وی که کارمند جهاد کشاورزی است اظهار داشت: به همراه اعضای خانواده‌ام همگی بالغ بر 100 میلیون تومان در این موسسه سپرده‌گذاری کردیم، اما از بهمن‌ماه سال گذشته ریالی به ما پرداخت نشده است.
متاسفانه از زمانی که این موسسه در پرداخت سود و وجوه سپرده‌ای مردم دچار مشکل شده، مسئولان بانک مرکزی اعلام کردند که موسسه مزبور فاقد مجوز است.
براساس این گزارش، تجمع اعتراض‌آمیز مالباختگان موسسه آرمان (بدرتوس سابق) به علت عدم پرداخت سپرده‌های مردم از اسفند‌ماه 93 بود که با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و اعلام مشکلاتشان به صورت تلفنی به مدیرکل اقتصادی استانداری و حضور سه نفر از آنان به عنوان نماینده در فرمانداری پایان یافت.