kayhan.ir

کد خبر: ۶۴۷۴۷
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* ان‌شاءا... خون پاک شیخ شهید نمر همانند خون مقدس  سیدالشهدا(ع) طومار آل سعود را در هم می‌پیچد و بساط ظلم این خاندان منحوس را از ریشه برخواهد کند.
0950---0919
* رژیم دست پرورده صهیونیستی آل سعود جنایتکار شیخ نمر روحانی برجسته شیعه را بعد از مدت‌ها شکنجه کردن به شهادت رساند. از خداوند بزرگ و قادر متعال می‌خواهیم مسلمانان شیعه و سنی مظلوم را بیش از پیش هوشیار کند تا انتقام خون‌های به ناحق ریخته شده توسط این رژیم سفاک و جنایتکار را بگیرند.
گل محمد نورانی -مهدیشهر
* امام راحل(ره) فرمود: شهادت هنر مردان خداست. شهید شیخ نمر به آرزوی خود رسید ولی آیا دولت یازدهم طی مدتی که ایشان با تیراندازی آل سعود مجروح و زندانی و شکنجه و نهایتا شهید شد به وظیفه ذاتی دینی و قانونی خود در قبال وی عمل کرد؟! وقتی شیطان بزرگ ما را به امثال برجام‌ها سرگرم می‌کند دشمنان بشریت نیز اینچنین یاران انقلاب اسلامی را یکی پس از دیگری در عربستان، نیجریه و ... به مسلخ می‌برد. آیا فردا پاسخی در پیشگاه الهی داریم؟!
عربی
* به عنوان یک ایرانی بر خود می‌بالم که سردار دکتر سلامی از حیثیت و شرافت ایرانیان دفاع کرد و ما را به یاد حماسه 8 سال دفاع مقدس انداخت. امام راحل(ره) فرموده بودند ما با شیطان بزرگ روبرو هستیم. یک گام عقب‌نشینی ما یک گام پیشروی آنها را در پی خواهد داشت. انسان عاقل وقتی با شیطان بزرگ روبرو می‌شود ساده‌لوحانه برخورد نمی‌کند.
ترابی
* آن کسانی که منتقدین آمریکا را بی‌سواد خطاب می‌کردند حال دست چدنی آمریکایی‌ها را بیشتر حس بکنند.
1285---0912
* به آقای رئیس‌جمهور که از دبه در آوردن آمریکایی‌ها عصبانی شده عرض می‌کنیم چه کسی بود که با اجرایی شدن برجام گفت دیگر کسی حق انتقاد از برجام را ندارد. این دستور ایشان برای افزایش برد موشک‌های کشور نوعی واکنش به نقض برجام از سوی آمریکاست و الا نیازی به صدور این نامه نبود.
4073---0910
* آیا با توجه به نقض صریح برجام توسط آمریکا می‌توان  به نامه رئیس‌جمهور به وزیر دفاع در خصوص توسعه فعالیت موشکی بسنده کرد؟ مگر سیاست نظام توقف برجام در برابر هرگونه نقض برجام از سوی شیطان بزرگ نبود؟‌ تیم مذاکره‌کننده بیاید هم با خود صادق باشد هم با مردم و در زمان باقیمانده از عمر دولت تدبیر را به بازگرداندن عزت و اقتدار به کشور و اهداف خود قرار دهد. چرا که نه چرخ مردم و زندگیشان چرخید و نه چرخ فعالیت‌های هسته‌ای!
محمودی
* به نظر می‌رسد نامه‌نگاری رئیس‌جمهور به وزیر دفاع اصل ماجرای نقض مکرر برجام توسط آمریکا را عوض نمی‌کند. شیطان بزرگ با این فرار به جلو به تصور بهره جستن از اصل نفوذی خود در انتخابات پیش‌رو و حرکت‌های مهندسی شده آنها در داخل دل خوش کرده است. ولی بی‌خود تقلا می‌کند. چرا که مردم هوشیارتر از قبل و با بصیرت بیشتر و شناخت عوامل نفوذی، در صحنه حاضرند. مردم پی برده‌اند با خواسته‌های نابجا و اطمینان بی‌جا به شیطان بزرگ، چرخ زندگی‌شان نچرخید و چرخ‌ فعالیت‌های هسته‌ای نیز باز ایستاد.
طالعی
* مشکل مقابله با گستاخی‌ها و نقض برجام از جانب شیطان بزرگ با نامه‌نگاری به مرجعی که تحت نظارت فرماندهی کل قوا تا به حال فعال بوده و خواهد بود حل نمی‌شود. درد مردم نقض برجام به صورت تکرار از جانب شیطان بزرگ است که از قبل هم از سوی رهبر معظم انقلاب پیش‌بینی شده و هم راهکار واکنش در مقابل آن مشخص شده بود. حال که مدیرکل آژانس، شیطان بزرگ را همراهی کرد و نشان داد هیچ یک مورد اطمینان نیستند دیگر راهی جز توقف برجام باقی نمانده است.
نراقی
* بزرگترین اشتباه این دولت این بود که به امید واهی برداشته شدن تحریم‌ها به راحتی از توانمندی‌های به دست آمده نظام عبور کرد و کشور دچار رکود بی‌سابقه شد. از همین وسط راه هم که شده باید برگردند و اجازه ندهند ملت ایران بیش از این تحقیر شود.
1639---0915
* با این همه گستاخی و نقض برجام از سوی شیطان بزرگ وظیفه شورای نظارت برجام چیست؟ چرا هیچ واکنشی نشان داده نمی‌شود؟!
2054---0935
* وضع موجود از جهت اقتصادی و فرهنگی مولود نامبارک مدعیان دروغین اصلاحات است که هنری جز عوامفریبی و ثروت‌اندوزی برای خود نداشته‌اند و ندارند این جماعت قدرت‌طلب تا توانسته شعار داده و با قدرت بازی کرده است.
5606---0938
* بعضی از اعضای کابینه دولت در جلسه رای اعتماد خود به ظاهر از فتنه برائت جستند ولی پس از تکیه زدن بر مسند قدرت زیر قول و قرار و حرف‌های خود زدند. غرض اینکه در انتخابات پیش روی نباید فریب ظاهرسازی‌های جماعت مدعیان دروغین اصلاحات و اعتدال را خورد و به آنها رای داد.
4958---0916
* راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سرآشپز خارجی برای طبخ غذا در قطارهای جدید استخدام کرده است. بالاخره ایده راهگشای واردات مدیران خارجی کلید خورد!
2088---0915
* به علت عدم صدور قبض تلفن توسط مخابرات پردیس، افراد در دقیقه 90 با اخطار قطع تلفن مواجه می‌شوند و متاسفانه به علت نبود نظارت و بازرسی، ادارات این شهر نیز پاسخگوی مراجعین نیستند.
مشایخی
* مردم روستای کن مردمی مومن و انقلابی‌اند. اگر چند نفر اقدام به خرید برخی باغ‌های این روستا کرده و آن را به ویلا تبدیل نموده‌اند نباید باعث شود که رئیس شورای محترم شهر تهران به شهرداری تاکید کند که باغ‌های  مردم را به پارک تبدیل کند و مردم کن را زمین‌خواران بزرگ معرفی کند! چطور می‌شود افرادی که برای زمین و باغ‌های خود سند دارند این‌گونه برخورد صورت داد؟
یک هم‌وطن اهل کن
* یکی از همسایگانمان با مجوز غیرقانونی اقدام به ساخت فروشگاه لوازم خانگی کرد همسرم که جانباز انقلاب است با 2 سال دوندگی حکم تخریبش را گرفت اما ماده صد با گرفتن جریمه زحمات 2 ساله همسرم را بر باد داد.
9115---0938
*‌ در شهر گچساران به علت سهل‌انگاری قبلی مسئولان ارشاد برخی از دکه‌های مطبوعاتی علاوه بر ایجاد سد معبر، کیوسک‌ها را به خواربارفروشی تبدیل کرده‌اند و روزنامه‌ها بین مواد غذایی و سبدهای میوه و آهن‌آلات و چوب‌ها و جعبه‌ها گم می‌شود. از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم.
1280---0901
* مجلس و دولت که وعده رتبه‌بندی بازنشستگان آموزش و پرورش را داده‌اند کی به تعهد خود عمل خواهند کرد؟!
8454---0937
*‌ منزل مسکونی ما به علت فرسوده و غیرقابل سکونت بودن  از سوی شهرداری منطقه 10 طی قراردادی در تاریخ 94/7/14 خریداری شد. مقرر گردید قسط اول آن در تاریخ 94/10/14 قسط دوم 3 ماه پس از تخلیه و قسط سوم در محضر پرداخت شود. حال که به شهرداری مراجعه می‌کنیم اظهار می‌دارند بودجه نیست؟! اگر بودجه نبود چرا با امثال ما قرارداد بستند؟ از شهردار تهران درخواست رسیدگی دارم.
سلیمانی
*‌ در برخی از تقویم‌ها مناسبت 9 دی و 5 آذر سالروز صدور فرمان حضرت امام (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین درج نمی‌شود. لطفا تذکر دهید تا پیگیری شود.
طاهری