kayhan.ir

کد خبر: ۶۳۶۷۰
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸
درخواست وزارت ورزش از دولت

۱۰۰ میلیارد تومان برای بازی‌های المپیک اختصاص دهید

وزیر ورزش و جوانان موضوع المپیک را برای دولت با اهمیت توصیف کرد و گفت: با حمایت‌های دولت پاداش قهرمانان برای المپیک و پارالمپیک آینده رشد قابل توجهی داشته است و امیدوارم ورزش مثل همیشه موجب شادی مردم شود.


محمود گودرزی توجه به المپیک و پارالمپیک را یک راهبرد مهم برای وزارتخانه دانست و گفت: برای سال آینده در خصوص المپیک مبلغ 100 میلیارد تومان از دولت درخواست کرد‌ه‌ایم.وزیر ورزش و جوانان افزود: با حمایت‌های دولت پاداش قهرمانان برای المپیک و پارالمپیک آینده رشد قابل توجهی داشته است و امیدوارم ورزش مثل همیشه موجب شادی مردم شود.
گودرزی از تمامی معاونان وزارتخانه خواست بطور منظم به اردوهای تیم‌های ملی ایران در راه المپیک آینده سر بزنند و همدلی و همراهی با قهرمانان، مربیان و مسئولان فدراسیون‌ها بیشتر شود. گودرزی در ادامه نشست بار دیگر راهبردهای مهم ورزشی وزارتخانه را یادآور شد و گفت: نگاه مبنایی ما در دولت تدبیر و امید در حوزه‌ ورزش و جوانان، تخصص‌گرایی در انتخاب مدیران، برجسته شدن موضوع ورزش پاک و معرفتی در کنار توجه به مسئله‌ مهم استعدادیابی، توسعه ورزش برای همه، آمایش سرزمینی و بسط و توسعه‌ مناسب و حرفه‌ای ورزش بانوان و حرکت در پیشبرد برنامه‌های ورزشی توام با آرامش و دوری از حواشی بوده است.