kayhan.ir

کد خبر: ۶۱۱۸۰
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران مطرح کرد

تربیت ‌صدها هزار بسیجی در جبهه مقاومت توسط سردار همدانی

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به تربیت صدها هزار بسیجی در جبهه مقاومت توسط سردار شهید همدانی گفت: جذب و به ‌کارگیری این نیروهای بسیجی از سوی آن شهید در راستای تقویت جبهه مقاومت بر کسی پوشیده نیست.


به گزارش فارس، حجت‎الاسلام والمسلمین علی سعیدی در مراسم رونمایی از یادمان شهید سردار سرلشکر، حاج حسین همدانی با بیان اینکه نقش انسان در عرصه‎های مختلف به دو بخش مثبت و منفی تقسیم می‎شود اظهار کرد: هر کدام از این نقش‌ها می‎تواند مسیر زندگی انسان را مشخص کند.
وی ادامه داد: نقش مثبت باعث تحول بشریت خواهد شد و نقش منفی زمینه شقاوت انسان را باعث می‎شود.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به نقش فوق‎العاده مثبت ائمه معصومین(ع) در سعادت بشریت گفت: بعثت پیامبر(ص) گستره تاریخی و جهانی دارد و همین امر شخصیت ایشان را نیز جهانی کرده است.
وی در ادامه با اشاره به شهادت سردار همدانی و حرکت ایشان در مسیر دفاع از ائمه معصومین(ع) خاطرنشان کرد: شهید همدانی پس از حضور موثر در هشت سال دفاع مقدس و خدمت خالصانه به کشور، با حضور در جبهه مقاومت تأثیر بسزایی در دفاع از اسلام داشت.
سعیدی با اشاره به تربیت چند صد هزار بسیجی در جبهه مقاومت توسط سردار همدانی گفت: جذب و به‌کارگیری آنها از سوی سردار در راستای تقویت جبهه مقاومت بر کسی پوشیده نیست.
وی با بیان اینکه آثار اقدامات سردار همدانی، پس از شهادتشان در جبهه مقاومت باقی خواهد ماند، اضافه کرد: ما معتقدیم مقدمه حضور و تاثیر شخصیت‎هایی همچون سردار همدانی در جبهه مقاومت توسط ائمه معصومین(ع) بسترسازی شده است.