kayhan.ir

کد خبر: ۶۱۰۴
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۷

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز

* ایران نه افغانستان نه مصر و نه تونس است.  ایران ایران است و ایرانی حماقت‌های آمریکایی‌ها را با شدت هرچه تمام جواب خواهد داد. در ایران اسلامی همگی پیرو امام خامنه‌ای هستیم. این را همه بدانند.
0620---0911
* تدبیر حضرت یوسف(ع) در مقابله با قحطی تکیه بر حاصل تلاش نیروهای داخلی و حفظ آنها بود نه نابود کردن حاصل تلاش نیروهای داخلی به امید لطف کدخدا!
6310---0912
* در بین راهپیمایان 22 بهمن عده‌ای بسیجی نسل سوم را دیدم که کفش‌های مردم را صلواتی واکس می‌زدند واقعاً این است فتح‌الفتوح امام راحل(ره) برای همه نسل‌ها. جوانی که در اوج غرور است اول خضوع در برابر مردم را از امام خود‌آموخته است.
0914---0910
* تفاوتی که راهپیمایی 22بهمن امسال با سالهای گذشته داشت این بود که نفرت مردم از آمریکا و دولتمردان آمریکایی بیشتر شده بود، رمز افزایش جمعیت تظاهرکننده نیز همین بود.
6858---0919
* یکی از مصادیق عدم واقع‌بینی در زمانه امروز نگاه خوشبینانه به آمریکا دشمن قسم‌خورده نظام جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. در نتیجه بر خودم وظیفه می‌دانم از شما کیهانی‌ها به خاطر آگاهی دادن به جامعه تشکر بکنم.
8847---0919
* مردم ایران در سراسر کشور در راهپیمایی 22 بهمن امسال از خود مایه گذاشتند و کسری‌های دولتمردان در مقابله با زیاد‌ه‌خواهی آمریکایی‌ها را جبران کردند.
6740---0911
* گزینه‌های روی میز ملت شجاع ایران شامل استقامت، اتحاد و همبستگی در دفاع از ولایت‌فقیه، انقلاب اسلامی و نظام و حضور باشکوه در 22 بهمن ماه بود. دولت آمریکا باید از تهدید ملت ایران دست بردارد و در برابر عظمت این ملت سر تعظیم فرود آورد. مسئولین اجرایی کشور هم بدانند که دولت آمریکا به سبب دخالت‌ها و ناکامی در ایجاد بحران‌های سیاسی منطقه و داشتن مشکلات اقتصادی فراوان برای مردم خود در موضع ضعف به سر می‌برد. تفکر لیبرالیسم غربی و نظام سلطه و سرمایه‌داری مانند شیشه ترک خورده است و در آینده نزدیک ان‌اشاءا... از درون فرو خواهد پاشید.
علی‌نژاد از قائم‌شهر
* ارزش یک لبوفروش بیشتر است یا یک وطن‌فروش؟ از خواننده طاغوتی تقدیر و به راننده شرافتمند تاکسی توهین شد. به منتقد انگ کم‌سوادی زدند، ولی دشمن را مؤدب معرفی کردند!
5530---0936
* تجربه سه وزیر اروپایی که سال‌ها قبل به ایران آمدند و با بی‌ادبی پا روی میز گذاشتند و حاضر به غنی‌سازی 3 درصد با چند سانتریفیوژ هم برای ما نبودند به یاد بیاورید. اما غربی‌ها بدانند که غنی‌سازی 40 درصد و بالاتر در مجلس ایران روی میز است و تولید موشک‌های بالستیک و تسلیحات پیشرفته هم هیچ ربطی به آنها ندارد. با مردم و مسئولان ایران عزیز با ادب و با عقلانیت برخورد کنند.
3659---0916
* امام خمینی‌(ره) در سال 67 فرمودند: چه شیرینی از این بالاتر که ملت ایران همچون صاعقه بر سر آمریکا فرود آمده است. آیا غیر از این است که امروز آمریکا اسیر استراتژی‌های دفاعی ما ایرانیان یعنی فرزندان معنوی امام خمینی(ره) شده و راه نجاتی ندارد. باید دستگاه دیپلماسی ما این حقایق را باور کند.
6040---0917
* از مسئولین صدا و سیما بابت تهیه و پخش گزارش خاص در موضوع به شهادت رسیدن شهید علیرضا ستاری (سند جنایت فتنه‌گران 88) که نگذاشتند در هیاهوی این روزها عزیزان شهید فتنه فراموش بشوند  تشکر می‌کنیم. امیدواریم سران فتنه هر چه زودتر به سزای جنایت و خیانت‌هایی که کردند برسند و حامی‌ آنها آمریکا در عزای‌شان بنشیند.
2731---0913
* وزرای خارجه آمریکا، عربستان و بحرین مرتب بر ضد جمهوری اسلامی اظهارات سخیفی مطرح می‌کنند اما برخی از دولتمردان به جای پاسخ قاطع با مصاحبه در روزنامه و... منتقدان دلسوز داخلی را مورد حمله قرار می‌دهند و دیواری کوتاه‌تر از دیوار هموطنان دلسوز خود نمی‌یابند. واقعاً عجیب است!
2731---0913
* شیوه بد توزیع سبد کالا در میان اقشار مردم و تبلیغات وسیعی که دشمنان در این مورد برای سیاه‌نمایی علیه ایران راه انداخته‌اند از جهت صنعت گردشگری و جهانگردی نیز به ضرر کشور تمام شده است.
5626---0912
پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه 12
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه کیهان مورخ 13 و 14/11/92 با عنوان برپایی بازار صنایع دستی، سوغات اقوام ایرانی و پوشاک در محور خیابان باب‌همایون به آگاهی می‌رساند:
1- از بدو شروع به فعالیت پیمانکار حسب هماهنگی به عمل آمده کلیه فروشندگان خانم از مقنعه‌های متحد‌الشکل استفاده نموده و طی بازدیدهای مستمر بانوان شاغل در شهرداری منطقه، تذکرات لازم جهت حفظ و رعایت حجاب اسلامی در حد متعارف اجتماع داده شده ضمن اینکه از طریق ایستگاه رادیویی بازار نیز اعلان همگانی می‌گردد.
2- براساس بند 1 ماده 7 قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی و ماده 11 که در آن تصریح شده «کلیه شهرداری‌ها موظفند به تناسب تعداد و تنوع کسب و کار خانگی مکان‌های مناسبی را برای عرضه محصولات صاحبان مشاغل مذکور به صورت دوره‌ای در روزهای مشخص در هفته، تامین نمایند.» شهرداری با هدف حمایت از مشاغل خانگی و ساماندهی دستفروشان نسبت به انجام وظایف و مسئولیت‌های قانونی خود اقدام نموده است.
3- با عنایت به همجواری بازار مذکور با آستان مقدس امامزاده روح‌ا.. الحسنی و از طرفی حساسیت منطقه، پخش موسیقی و مولودی مرتبط با ولادت و ایام دهه‌فجر با پخش شعائر انقلابی در محل مذکور انجام شده که بیش از پیش حال و هوای انقلابی را در محل مذکور طنین‌انداز نموده است.
4- در حوزه عرضه محصولات بهداشتی و غذایی با توجه به تنوع محصولات اعم از صنایع دستی، مواد غذایی و سوغات اقوام ایرانی از نظر کیفی و کمی و از طرفی با شاخص قرار دادن رضایت شهروندان به عنوان بازدیدکنندگان مخیر به خرید، می‌توان به نسبت حجم خرید و میزان استقبال شهروندان، رضایت نسبی مردمی را ارزیابی و نتیجه‌گیری نمود.