kayhan.ir

کد خبر: ۵۷۹۳۴
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴

تیر خلاص صهیونیست‌ها به نوجوان مجروح فلسطینی

نوجوان 13 ساله فلسطینی که در روز روشن، ظاهراً از ناحیه گلو هدف قرار گرفته، در حال جان دادن است و صهیونیست‌ها نیز در حال گرفتن عکس و تصاویر یادگاری!


نوجوانان فلسطینی چندی است با آغاز انتفاضه سوم حماسه می‌آفرینند و نام خود را در تاریخ جاودانه می‌کنند. این نوجوان 13 ساله که تصاویر آن به سرعت در شبکه‌های اینترنتی و خبرگزاری‌ها منتشر شد نیز مانند بسیاری دیگر از هم‌سن‌های خود در خیابان به نیروهای امنیتی و شهرک‌نشینان حمله کرد و گلوله خورد. طبق تصاویر ویدئویی منتشر شده، احتمالاً گلوله به گردن وی اصابت کرده است، اما مسئله غم‌انگیزتر، نحوه برخورد صهیونیست‌ها با این نوجوان غرق به خون است. طبق اخبار رسیده صهیونیست‌ها ابتدا بدن غرق در خون وی را روی زمین کشیده و شروع به گرفتن عکس و فیلم یادگاری می‌کنند.
رژیم صهیونیستی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی خواسته بود از انتشار کلیپ‌های تحریک کننده پرهیز کنند، اما انتشار این کلیپ به خوبی نشان داد چرا به صهیونیست‌ها لقب کودک‌کش داده‌اند. صدای جان کندن این نوجوان از حنجره‌اش در این ویدئو به گوش می‌رسد ولی صهیونیست‌های آدمکش باز او را رها نمی‌کنند و به روی زمین می‌کشند. این نوجوان که آخرین دقایق عمر خود را سپری می‌کرد تلاش می‌کند به زحمت زانوی خود را جمع کند و برخیزد که با شلیک گلوله‌ای دیگر به زندگی قهرمانانه‌اش پایان می‌دهند.