kayhan.ir

کد خبر: ۵۷۵۱۷
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷
یک تیم پزشکی از اروپا راهی ریاض شد

ملک سلمان در یک قدمی دروازه جهنم

منابع خبری فاش کردند، به علت وخامت حال پادشاه فرتوت عربستان، اختلاف بین آل سعود تشدید شده است و «محمد بن سلمان» پسر وی مترصد کنار زدن «بن‌نایف» و به دست گرفتن قدرت است.


هنوز یک سالی از جلوس ملک سلمان بر تخت پادشاهی عربستان نمی‌گذرد که منابع خبری از وخامت حال وی خبر می‌دهند منابع خبری سال گذشته نیز خبر داده بودند که سلمان به بیماری آلزایمر مبتلا است و گاهی اسم خود را نیز فراموش می‌کند و حتی یادش نمی‌آید متحدین سابقش مثل سرهنگ قذافی به درک واصل شده‌اند و برای آنها طلب سلامتی می‌کند.
 اما گزارش‌های جدید از وخامت حال وی حکایت دارد  براساس گزارش «پانوراما الشرق الاوسط»منابع آگاه در کشورهای حوزه خلیج فارس فاش کردند که تیمی پزشکی از فرانسه وارد ریاض شده است.بر اساس گزارش این منابع، سلمان اخیرا تعادل خود را از دست داده است و نمی‌تواند مسئولیت‌های خود را انجام دهد.برخی گزارش‌ها حاکی است. محمد بن سلمان، پسر پادشاه که جانشین ولیعهد و وزیر دفاع عربستان سعودی است، به منظور آماده کردن زمینه برای در دست گرفتن قدرت در این کشور، دستگاه‌های امنیتی را به حال آماده باش در آورده است.منابع فوق همچنین از تحرکات گسترده نمایندگان آمریکا و کشورهای اروپایی مثل انگلیس در عربستان به علت گمانه زنی آنها از وقوع درگیری‌های خونین بین آل سعود و به تهدید افتادن رژیم وهابیت خبر دادند. به گزارش تسنیم  طی چند روز گذشته منابعی در عربستان به پایگاه خبری العهد یمن گفتند که از عصر روز دوشنبه هفته گذشته پادشاه عربستان در بیمارستانی در ریاض بستری است. این منابع با اشاره به وخامت اوضاع جسمی ملک «سلمان» تاکید کردند که وی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ملک فیصل در ریاض پایتخت عربستان بستری است. براساس این گزارش، ملک «سلمان» به دلیل وخامت اوضاع جسمی به  خارج از عربستان انتقال داده نشده است. هنوز منابع رسمی عربستان این اخبار را تایید نکرده‌اند.