kayhan.ir

کد خبر: ۵۶۹۱۵
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴
به یاد سردار جهادگر شهید« قدرت‌الله امینیان»

ما برای اسلام قیام کرده‌ایم نه چیز دیگر(حدیث دشت عشق)


 جهادگر شهید «قدرت‌الله امینیان» قائم مقام مهندسی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در 1/12/1338 در محلۀ امام دامغان به دنیا آمد. در ادامه تحصیل، به «انستیتو مشهد» گام نهاد و در رشته مهندسی صنایع اتومبیل به کسب دانش پرداخت.
در سال 1361 با عضویت در «جهاد سازندگی» منشأ خدمات صادقانه و بسیار مهمی در محورهای عملیاتی و خطوط مقدم جبهه شد، جبهه‌ای که او را تا لحظه عروجش میزبان بود و تا دروازه‌های بهشت مشایعت کرد. او با سمت جانشین فرمانده عملیات مهندسی رزمی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در عملیات پیروزمندانه طریق القدس، بدر، قادر و والفجر 9 شرکت فعال داشت و زیباترین حماسه‌های مهندسی رزمی را آفرید.  سرانجام پس از 40 ماه و 12 روز خدمت در جبهه، در تاریخ 18 فروردین 1365در منطقۀ عملیاتی والفجر9 بر اثر انفجار مین هر دو دست و پایش قطع شد و به ندای حق لبیک گفت و به دیدار معبودش شتافت.
گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهید: ما برای اسلام قیام کرده‌ایم نه چیز دیگر. پس قیامی که برای اسلام باشد تا رسیدن به لقاالله ادامه دارد. بار خدایا! ما عبد و بنده تو هستیم و مالک وجود ما تو هستی و بنده در مقابل خدای خود صاحب هیچ چیز نیست چون هستی مخصوص توست. پروردگارا! بر بنده ضعیف و گناهکار خود منت گذار و او را در راه خود و در طریق هدایت قرار ده و مرا از نهایت تکامل که همانا رسیدن به فیض شهادت و رسیدن به لقاالله است؛ برخوردار فرما.