kayhan.ir

کد خبر: ۵۶۱۸۷
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰

حوادث کوتاه از کشور


    مرگ در اثر انحراف به چپ
سرویس شهرستانها: فرمانده انتظامی اهر گفت: عصر روز یکشنبه در اثر وقوع یک فقره تصادف فوتی در محور اهر- ورزقان، بلافاصله اکیپ انتظامی و پلیس راه این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.
سرهنگ محمدی افزود: در بررسی صحنه تصادف مشخص شد این حادثه میان 2 دستگاه پژو 405 نقره‌ای رخ داده که به کشته شدن 5 نفر و مصدومیت 4 تن دیگر انجامید.
این مقام انتظامی یادآور شد: کارشناسان پلیس پس از بررسی، علت حادثه را انحراف به چپ یکی از خودروها اعلام کرد.
مرگ کارگر در دستگاه خردکن
سرویس شهرستانها: کارگر 40 ساله اردبیلی به علت بی‌احتیاطی و عدم رعایت نکات ایمنی هنگام کار، در داخل دستگاه خردکن تکه‌تکه شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، ساعت 14 و 30 دقیقه روز دوشنبه در خیابان «مقدس اردبیلی»، کارگر 40 ساله به علت بی‌احتیاطی و عدم رعایت نکات ایمنی هنگام کار با دستگاه خردکن پلاستیک و کاغذ، یکباره به داخل دستگاه کشیده شده و جان خود را از دست داد.
بر این اساس، جسد تکه‌تکه شده این کارگر با دستور مقام قضایی به پزشکی قانونی انتقال داده شد.
3 کشته حاصل یک بی‌احتیاطی
سرویس شهرستانها: رئيس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ماموران پلیس راه شاهین دژ از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از وقوع یک فقره تصادف در محور شاهین دژ- تکاب مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.
سرهنگ فرمانی گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که این تصادف بین دو دستگاه خودرو روآ و پاترول رخ داده است.
وی افزود: در این حادثه، 3 سرنشین خودروی روآ در دم جان خود را از دست داده و 4 سرنشین خودروی پاترول مصدوم که توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی اعزام شدند.
فرمانی خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه را انحراف به چپ از سوی راننده خودروی روآ اعلام کردند.
قتل زن و مرد سالخورده
خرم‌دره- خبرنگار کیهان: به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی شب سه‌شنبه در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان خرم‌دره‌ای با پلیس 110 مبنی بر سر و صدا در منزل یکی از همسایگان، پلیس در محل حاضر شد و دو نفر را که در حال خارج شدن از این منزل بودند، مشاهده کردند.
نیروی انتظامی یکی از این دو نفر را دستگیر کرد و فرد دیگر از محل گریخت پس از ورود پلیس به منزل مشاهده شد زن و مرد سالخورده‌ای به قتل رسیده‌اند و جنازه آنان در اتاق خواب رها شده است.
براساس این گزارش پس از چند ساعت فرد دوم نیز دستگیر شد، اما هنوز این دو مظنون، به قتل این دو نفر اعتراف نکرده‌اند، ولی تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.
برخورد خودرو حامل اتباع خارجی با تریلر
نطنز- فارس: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی نطنز گفت: برخورد خودرو حامل اتباع خارجی غیرمجاز با تریلر در نطنز 11 کشته و مصدوم بر جای گذاشت.
حسین مخلصی افزود: حدود ساعت 5 بامداد سه‌شنبه یک دستگاه خودرو سمند از مسیر آزادراه نطنز به کاشان در حرکت بود که به علت بی‌توجهی به جلو و سرعت غیرمجاز، از عقب با یک دستگاه تریلر برخورد کرد.
وی ادامه داد: این خودرو حامل 12 تبعه افغانستانی غیرمجاز بود که از نائين تحویل راننده شده بودند تا به مقصد تهران برود. وی با بیان اینکه این حادثه 11 کشته و مجروح برجای گذاشت، تصریح کرد: 2 تبعه غیرمجاز افغانستانی در این تصادف جان باختند و پنج تن دیگر به همراه راننده ایرانی به شدت دچار مصدومیت شدند که این مصدومان به بیمارستان شهید بهشتی کاشان و فاطمیه بادرود منتقل شدند.
راننده کم‌سن و سال مرگ 2 زن را رقم زد
همدان- فارس: جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان از مرگ یک بانوی سالمند و یک زن جوان در بولوار ارم شهر همدان در اثر تصادف با یک دستگاه خودرو پژو خبر داد.
سرهنگ علی‌اصغر خرم‌روی گفت: خودرو پژو پس از برخورد با این 2 رهگذر به درختان کنار بولوار برخورد کرد و واژگون شد.
وی با اشاره به کم‌سن و سال بودن راننده و 2 سرنشین خودرو افزود: خودرو متعلق به والدین یکی از سرنشینان بوده است.
سقوط کارگر در دستگاه بتون‌سازی
تبریز- خبرنگار کیهان: یک کارگر 42 ساله، به دنبال سقوط در داخل دستگاه بتون‌ساز در یکی از کارخانه‌های بتون‌سازی محدوده کرکج، جان خود را از دست داد.
این حادثه روز دوشنبه اتفاق افتاد و برغم تلاش آتش‌نشانان و اورژانس تبریز، کارگر مزبور، فوت کرد.
بی‌احتیاطی راننده و مرگ رهگذر
یزد- خبرنگار کیهان: ساعت یک و 40 دقیقه بامداد روز دوشنبه زمانی که عابر پیاده، قصد کمک به مصدومان خودرو واژگون شده «ال90» را در محور «اردکان- نایین» داشت، یک دستگاه خودرو «پژو 405»، از جاده خارج شد و با وی برخورد کرد که در این حادثه، عابر پیاده جان خود را از دست داد.
انهدام شبکه جعل اسناد در ارومیه
ارومیه- فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در پی دستگیری فردی مونث به هویت و آدرس معلوم در شهرستان ارومیه به اتهام حمل و نگهداری مواد مخدر طی سال‌های قبل و ادعای متهمه مبنی بر اعلام صدور حکم منع تعقیب برای وی توسط مقامات قضایی، با هماهنگی‌های لازم به عمل آمده جعلی بودن سند مورد ادعا مشخص و برای بررسی بیشتر، موضوع با حکم قضایی در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
سرتیپ ناصر اصلانی افزود: با انجام یک سری اقدامات محسوس و نامحسوس 7 نفر از اعضای باند جاعلان در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر این پلیس منتقل شدند.این مسئول متذکر شد: در بازجویی‌های به عمل آمده متهمان به بزه انتسابی معترف شدند و اعلام کردند در قبال مبالغی هنگفت مبادرت به صدور حکم قضایی جعلی و جعل امضای مقامات قضایی می‌کردند.
اصلانی در پایان یادآور شد: در این راستا 2 دستگاه خودرو متعلق به اعضای باند توقیف و 8 نفر به عنوان متهم دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی بعدی تحویل مقامات قضایی شدند.
سرقت اینترنتی برای تامین شهریه دانشگاه
اصفهان- باشگاه خبرنگاران جوان: رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت اینترنتی از حساب بانکی وی موضوع در دستور کار پلیس فتا مورد بررسی قرار گرفت.
سرهنگ سیدمصطفوی مرتضوی افزود: با اقدامات تخصصی در فضای مجازی و جمع‌آوری سرنخ‌هایی در این زمینه سرانجام متهم که از دوستان شاکی است شناسایی و دستگیر شد.
وی ادامه داد: متهم در مواجه با مدارک و مستندات این پلیس صراحتا به بزه انتسابی اقرار و اعلام کرد با توجه به اعتماد شاکی و در اختیار گذاشتن اطلاعات حساب بانکی‌اش به وی در فرصتی دیگر موقع انتخاب واحد دانشگاه به صورت اینترنتی شهریه دانشگاهم را پرداخت کردم.