kayhan.ir

کد خبر: ۵۵۳۲۹
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳
نمایندگان در گفت‌وگو با کیهان:

غرب نمی‌تواند ازنابودی رژیم صهیونیستی جلوگیری کند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کردند: ملت آگاه ایران اسلامی با همکاری سایر مسلمانان منطقه ستون فقرات اسرائیل را خواهند شکست زیرا این امر وعده الهی و حتمی است.
سرویس سیاسی-

پس از توافق هسته‌ای سران رژیم صهیونیستی ادعا کردند که بواسطه این توافق امنیت اسرائیل تامین شده و خیال آنها از بابت ایران راحت خواهد بود.
این خوش‌خیالی در حالی است که رهبر معظم انقلاب در ديدار با اقشار مردم اظهار داشتند: بعد از مذاکرات هسته‌اي، در رژيم صهيونيستي گفتند تا 25 سال از دغدغه ايران آسوده‌ايم؛ به شما مي‌گويم: اولاً شما 25 سال آينده را نخواهيد ديد و ان شاءا... تا 25 سال آينده چيزي به نام رژيم صهيونيستي وجود نخواهد داشت. ثانياً در اين مدت هم روحيه مبارزه و حماسي و جهادي، يک لحظه صهيونيست‌ها را راحت نخواهد گذاشت.
بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با کیهان اظهار داشت: بیانات اخیر رهبر انقلاب در خصوص سرنوشت رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده این نکته است که نگاه ما باید به ملت‌های منطقه باشد و نه حکومت‌های منطقه. زیرا ملت‌های مسلمان تمام قد پشت آرمان‌های امام خمینی مبنی بر نابودی اسرائیل ایستاده‌اند.
وی با اشاره به اینکه آرزوی جوانان مسلمان منطقه جنگیدن با اسرائیل است افزود : آمریکا در منطقه داعش را به وجود آورده است تا با دادن آدرس جعلی شاید رژیم صهیونیستی را از خشم جوانان مسلمان حفظ کند که البته خیال خامی است که هیچ وقت اتفاق نخواهد افتاد.
بیرانوند با اشاره به اینکه ارتقای توان نظامی و دفاعی حزب‌اله و حماس در منطقه توازن قدرت در منطقه را به ضرر رژیم صهیونیستی تغییر داده است که همگی برگرفته از آرمان‌های حضرت امام در قبال آرمان فلسطین است  ابراز داشت: اگر برجام با کشورهای 1+5 معجزه‌گر بود در داخل مشروعیت خود را کسب می‌کرد و از خود دفاع می کرد و امید آمریکا در این زمینه خیال خامی بیش نیست.
وی با تاکید بر اینکه ابرقدرتی آمریکا و خواب خاورمیانه جدید توسط نیروهای مقاومت در منطقه زیر سؤال رفته است  خاطر نشان کرد: ملت آگاه  ایران اسلامی با همکاری سایر مسلمانان منطقه ستون فقرات اسرائیل را خواهند  شکست زیرا تحقق این امر وعده الهی است که حتمی است.
علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: اسرائیل یک رژیم جعلی است که توسط انگلیس و آمریکا به وجود آمده‌است که مشروعیت بین‌المللی ندارد و با قتل‌وغارت به حیات خود ادامه داده است.
وی با اشاره به اینکه موشک‌های مقاومت خواب را از چشم ساکنان مناطق اشغالی ربوده است  افزود: اگر آمریکا دست از حمایت رژیم صهیونیستی بردارد نابود می‌شود از سوی دیگر مهاجرت معکوس از اسرائیل و مشکلات اقتصادی که با آن دست به گریبان است باعث شده تا  دچار پس لرزه‌های شدید شود که قطعا نسبت به گذشته ضعیف‌تر شده و در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها تصور می‌کنند که به بهانه توافق هسته‌ای می‌توانند امنیت اسرائیل را تضمین کنند این در حالی است که جمهوری اسلامی اعلام کرده است که فقط در موضوع هسته‌ای مذاکره می‌کنیم و نابودی اسرائیل را ملت های منطقه رقم خواهند زد و نصرت الهی تضمین کننده این نکته است.
سلیمی تاکید کرد: بدون شک اولین گام در راه نابودی اسرائیل اتخاذ مواضع انقلابی در قبال پوشالی بودن قدرت رژیم صهیونیستی است. این امر باعث می‌شود تا حامیان نظام سلطه اجازه پیدا نکنند زمین مبارزه با رژیم صهیونیستی را عوض کنند.
فاطمه رهبر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد پیش‌بینی‌هایی از سوی حضرت امام خمینی و رهبر انقلاب از جمله فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، مذاکره با آمریکا در موضوع هسته‌ای خوشبین نیستم و .. بودیم که همگی تحقق یافته و یا در حال نمایان شدن است.
وی ابراز داشت: آمریکایی‌ها در منطقه با ایجاد گروه‌های تروریستی و تقویت آنها به دنبال آن هستند تا بتوانند سرپوشی بر جنایت‌های رژیم صهیونیستی بگذارند این در حالی است که ملت‌ها بیدار شده اند و فریب دولت مردان کاخ سفید و ایادی آنها را نخواهند خورد و همچنان اسرائیل دشمن درجه یک جهان اسلام است که نابود خواهد شد.
فاطمه رهبر با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در حال  غرق شدن در جنایات و فجایع خود است، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جهان اسلام و تحولاتی که در بین جوانان منطقه در حال رخ دادن است که به دنبال عدالت‌خواهی هستند، کارنامه رژیم صهیونیستی برای همیشه بسته خواهد شد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هرگونه اتفاقی برای نتیجه توافق هسته‌ای بین ایران و کشورهای 1+5 اتفاق بیفتد چیزی از دشمنی ایران با رژیم صهیونیستی کم نخواهد شد زیرا دفاع از آرمان مردم مظلوم فلسطین جزو سیاست‌های اصلی جمهوری اسلامی است.
حجت‌الاسلام حسین سبحانی نیا نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در این زمینه اظهار داشت: با توجه به شرایط منطقه و فضای بین‌المللی و اینکه قدرت‌های بزرگ در جایگاهی نیستند که بخواهند در دراز مدت حیات اسرائیل را تامین کنند و زمان به نفع ادامه حیات رژیم صهیونیستی نیست.
وی با اشاره به اینکه بدون شک بیداری ملت‌های منطقه در مسیر نابودی رژیم صهیونیستی در حرکت است افزود: هرچند نظام سلطه با لطایف‌الحیلی درصدد انحراف بیداری اسلامی است اما خشم مسلمانان منطقه از جنایت‌های رژیم صهیونیستی آتش زیر خاکستر است که در آینده نزدیک بروز پیدا کرده و اسرائیل را از صحنه روزگار محو خواهد کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس تاکید کرد : رژیم صهیونیستی در منطقه ماندگاری نخواهد داشت زیرا حتی غربی‌ها نیز نمی‌توانند رژیم اسرائيل را از فوران خشم افکار عمومی در منطقه و جهان نجات دهند و این رژیم سرنوشتی مشابه سرنوشت رژیم نژادپرست آفریقای جنوبی خواهد داشت.