kayhan.ir

کد خبر: ۵۴۶۹۱
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* به اعتقاد بنده سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با خبرگان رهبری نقشه‌های شوم آمریکای جنایتکار را نقش برآب کرد و چشمان ملت روشن شد. همه باید به کلمه کلمه این رهنمودها عمل بکنیم و انقلاب را جلو ببریم.
0609---0915
* سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با خبرگان رهبری آرامش را به ملت برگرداند. واقعاً برای دلسوزان انقلاب این سؤال به وجود آمده بود که چرا مسئولین به عربده‌های دشمنان و شیاطین بزرگ پاسخ نمی‌دهند و چرا برخی در پازل آنها بازی می‌کنند. سخنان حکیمانه معظم‌له آب پاکی بود روی دست این عده اگر بفهمند!
گلرنگی قم
* وقتی رئیس جمهور آمریکا مذاکرات هسته‌ای را نظارت ابدی روی ایران دانسته و نفع آن را بیشتر از حمله امروز به کشورمان می‌بیند باید متوجه بود که در صورت تأیید برجام از سوی ایران چه شرایط سختی در پیش روی کشور خواهیم داشت.
0704---0912
* از کیهان صمیمانه تشکر می‌کنم که حقایق را همیشه بیان می‌کند. به ویژه در چاپ تیتر صفحه اول سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار خبرگان رهبری، بیانات حکیمانه‌ای که به ملت آرامش داد و برخی ندانم‌کاری‌ها را اصلاح نمود.
بنی‌هاشم
* انتظار می‌رود نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای در دیدار اعضای خبرگان رهبری خطوط قرمز ترسیم شده توسط معظم‌له را رعایت و از تصویب بندهایی که به اقتدار نظام و ملت خدشه وارد می‌کند خودداری نمایند.
صادقی
* حضرت آقا بارها صریحاً نظرشان را در مورد برجام بیان فرموده‌اند و اخیراً در جمع خبرگان ملت فرمودند: به رئیس جمهور هم عرضه داشته‌ام «که مصلحت نیست مجلس را کنار بگذارند.» بنابراین تکلیف موضوع کاملاً روشن است. از طرفی دیگر وقتی کمتر از دو سال عمر دولت مانده، چطور اجازه دارد یک تعهد 10-15-25 ساله و به گفته جان کری همیشگی! را به جای 80 میلیون و نسل‌های بعد از آن به چنین دشمنان فریبکار قسم خورده بدهد؟ اینها همه از دشمن ناشناسی است. لازم است تابلو سنگ حک شده یکصد لقبی که امام راحل(ره) به شیطان بزرگ داده‌اند مقابل سفارت انگلیس و نیز مقابل ورودی هیئت دولت نیز برای همیشه دولتمردان جمهوری اسلامی نصب شود.
 جانباز شیمیایی
* کری اعلام کرد در تحریم‌ها ایران به قدرت هسته‌ای دست یافت و تحریم‌ها دیگر کارساز نیست ولی با این توافق ما تا ابد ایران را کنترل می‌کنیم! خیلی دوست داشتم مسئولین دولتی پاسخ دندان‌شکنی به این یاوه‌گویی‌های دشمنان نظام دهند! البته صبر ملت هم حدی دارد!
1442---0913
* برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی نیاز به تشکیل یک نیروی فعال مثل جهاد سازندگی اول انقلاب و دفاع مقدس است. این فرهنگ در میان بسیجیان وجود دارد مشروط به اینکه در دستگاه اجرایی اراده‌ای برای حذف آنها از صحنه وجود نداشته باشد.
5305---0918
* آقای وزیر صنعت توجه بفرمایند ضدانقلاب کسی نیست که اتومبیل داخلی نمی‌خرد، ضدانقلاب مدیرانی هستند که به رغم اشغال پست‌های مهم کشور کاری برای ارتقای محصولات تولید داخل نمی‌کنند و همیشه نگاه به خارج دارند. صنعت خودروی کشور بایستی به سمتی برود که چه از نظر کیفیت چه به لحاظ قیمت با محصولات مشابه جهان قابل رقابت باشد.
احمدزاده و 4956---0915 و 0685---0916 و 2186---0910
* دولتمردان در روزهای اخیر چندین مرتبه آحاد ملت را بابت دریافت پول یارانه متعلق به خودشان تحقیر کرده‌اند. تو را به خدا بنویسید دست از این کارشان بردارند و بیش از این مردم را عصبانی نکنند. راست می‌گویند جلوی ریخت و پاش‌های خودشان را بگیرند.
ابراهیم بیگی جانباز- شهرری
* دولت تدبیر هزینه‌های مصرف آب، برق و گاز را طی 2 سال اخیر در حد بالایی افزایش داد  امتیاز آب از قیمت 7 میلیون ریال در دولت قبل به 32 میلیون ریال افزایش یافت! مصیبت عظما این است نه دادن حق مردم به خودشان.
3907---0911
* ما جانبازان شیمیایی سلامت خود را در راه دفاع از سرزمین اسلامی دادیم و امیدوار بودیم که دولت برای فرزندان بیکارمان کاری بکند. چرا به موضوع اشتغال این قدر بی‌توجهی می‌شود؟
8290---0939
* شورای نگهبان باید زمینه و شرایط انتخابات را به‌گونه‌ای فراهم بکند که مردم از بین خوب‌ها بهترین را انتخاب بکنند. نه اینکه از روی ناچاری و برای رفع تکلیف به یک نفر رای بدهند. هیچ کسی هم نباید مزاحم انجام این وظیفه صددرصد قانونی شورای نگهبان شود.
0685---0916
* جا دارد ستادی برای جلوگیری از اسراف و تبذیر و ریخت و پاش‌ها در اجتماعات دولتی و خصوصی و حتی مراسم‌های عروسی میلیاردی که متاسفانه در برخی شهرها متداول است تشکیل شود. این آفات، از هر اقدامی برای اصلاح اقتصاد و فرهنگ جامعه جلوگیری می‌کند.
شکیبا
* پارک پرواز سعادت‌آباد یا در قرق دختران و پسرانی است که شرایط نامطلوبی دارند یا به اشغال عده‌ای سگ به دست درآمده که حیوانات خود را بغل کرده و به این مکان می‌آورند. پس شهروندان ساکن منطقه به همراه خانواده خویش ساعات فراغت را در کجا بگذرانند؟
زمانی
* در تاریخ پانزدهم شهریورماه پرواز به شماره 1033 ماهان ایر به مقصد مشهد مقدس ابتدا چند ساعت به تاخیر افتاد و بعد هم لغو شد. گویا مسئولین شرکت نیز کاری به ضرر و زیان‌های وارده به مسافرین ندارند و پاسخگو نیستند.
9651---0912
* در شهر گنبد ساخت پاساژ به حدی زیاد شده که در زیرزمین هم مغازه احداث و اجاره داده‌اند اما متاسفانه فکری برای پارکینگ نشده و نمی‌شود چرا؟
3991---0938
* مستمری‌بگیر از شهر خرم‌آباد هستم و 5 سر عائله دارم بنویسید یارانه مرداد ماه بنده را به رغم اینکه دو فرزندم هر دو بیکار هستند قطع کرده‌اند. کجای زندگی بنده به قشر مرفه و بی‌نیاز از دریافت یارانه شباهت دارد که دولت این کار را در حق بنده کرده است.
آزادرو
* وزیر ورزش و جوانان کشورمان جسارت پیدا کرد واقعیت‌های تلخ را درباره وضعیت ناهنجار در محیط فوتبال کشور بیان کرد. گفته‌های ایشان حرف دل مردم است.
6692---0912
* همه باید نسبت به موضوع اسراف در مصرف آب حساس باشند و در این مورد به یکدیگر تذکر بدهیم در غیر این صورت کشور با بحران شدیدی مواجه خواهد شد.
4427---0912
پاسخ شرکت مترو
 بازگشت به مطلب مندرج در روزنامه کیهان، صفحه 2، مورخ 9/6/1394 با مضمون «ایستگاه قائم» به آگاهی می‌رساند: «خدمت‌رسانی مطلوب و شایسته، جلب رضایت شهروندان عزیز، احداث خطوط و ایستگاه‌های جدید با هدف دسترسی آسان و سریع به شبکه مترو جزو دغدغه‌ و اولویت خدمتگزاران مردم در شرکت مترو است، شایان ذکر است ایستگاه مذکور دارای سه ورودی مستقل در شرق، غرب و شمال میدان قائم بوده که ورودی حاضر اولین ورودی احداث شده در ضلع شرقی میدان است و به زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت؛ ضمنا زمین ورودی مذکور براساس موقعیت قرارگیری ایستگاه (در زیر میدان قائم) توسط شهرداری محترم منطقه تحویل شرکت مترو جهت اجرای عملیات عمرانی قرار گرفته است. همچنین زمین‌های شمالی ورودی دارای مالک خصوصی بوده و بلا استفاده نمی‌باشد.»