kayhan.ir

کد خبر: ۵۳۶۷۱
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷
مدیر مسئول کیهان در جمع بسیج رسانه:

دشمن نسخه نفوذ و تحریف امام(ره) را به دست گرفته است

فتنه 88 یک پروژه سوخته است و قابلیت تکرار ندارد ولی کینه‌توزی مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس که مدیریت فتنه را برعهده داشتند ادامه دارد. بنابراین باید نسخه جدید توطئه دشمن را کشف کرد.

حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در جمع بسیج رسانه که به مناسبت میلاد امام رضا علیه‌السلام میهمان مؤسسه کیهان بودند طی سخنانی ضمن تبریک میلاد امام رئوف(ع) و خیرمقدم به اصحاب رسانه‌ای بسیج با اشاره به اهمیت و نقش تعیین کننده رسانه‌ها گفت؛ مدیریت افکار عمومی لازمه مدیریت رفتار عمومی است و رسانه در همین نقطه اهمیت پیدا می‌کند چرا که می‌تواند در شکل‌دهی به افکار عمومی تلاش رسانه‌ای دشمن برای تخریب افکار عمومی را خنثی کند.
مدیر مسئول کیهان در ادامه به نمونه‌هایی از تلاش اخیر حریف اشاره کرد و گفت؛ این نمونه‌ها و شواهد فراوان دیگری حکایت از آن دارد که «نفوذ» و «تحریف امام» دو محور اصلی مورد نظر دشمن است که برای زمینه‌سازی توطئه بعدی روی آن تمرکز کرده است. از این روی، دروازه‌بانی خبر، در دست داشتن نقشه راه خودی، کشف نقشه راه دشمن و حساسیت نسبت به تحریف بینش و منش امام راحل(ره) از جمله وظایف خطیری است که رسانه‌های متعهد و مردمی برعهده دارند.
مدیر مسئول کیهان در بخش دیگری از سخنان خود گفت؛ اگرچه یکی از خصوصیات نفوذی‌ها در کلام خدا، خلوت آنان با دشمنان است و شاید کشف آنچه میان آنها و دشمنان رد و بدل شده است به آسانی ممکن نباشد ولی آنان برای انجام مأموریت خود ناچار به اظهارنظر و عملکرد متناسب با مأموریت خود هستند و این دقیقاً همان نقطه‌ای است که می‌توان نفوذی‌ها را شناخت. شریعتمداری در توضیح گفت؛ خدای متعال در سوره مبارکه محمد(ص) خطاب به پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید؛ «اگر بخواهیم، آنها- منافقین و نفوذی‌ها- را به تو نشان می‌دهیم تا آنان را با قیافه‌ها و چهره‌هایشان بشناسی، هرچند می‌توانی آنها را از طرز سخنانشان شناسایی کنی» یعنی این نفوذی‌ها وقتی زبان به اظهارنظر می‌گشایند و یا موضعی اتخاذ می‌کنند می‌توان مواضع آنها را با نسخه اصلی یعنی همان نقشه راه مقایسه کرده و انحراف آن مواضع با خط اصلی را تشخیص داد، مثلاً شما نمی‌دانید که در جریان فتنه 88 فلان شخص در روابط پنهان خود از وزارت خزانه‌داری آمریکا خواسته است تا تحریم‌ها را علیه ایران افزایش دهد و یا فلان عده از مدعیان اصلاحات به اوباما نامه نوشته و او را به فشار بر مردم کشورشان ترغیب کرده‌اند. ولی وقتی مواضع آنها را با نقشه راه نظام که همان خط امام و رهبری است مقایسه می‌کردید به وضوح می‌دیدید که با این خط زاویه‌ای 180 درجه‌ای دارند.
در ادامه این نشست ابتدا آقایان مرتضی طاهری، محسن طاهری و میثم نادی از مداحان اهل بیت علیهم‌السلام به مناسبت سالروز میلاد امام رضا(ع) مدیحه‌سرایی کردند و سپس با حضور دکتر احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین و آقای بصیری مسئول بسیج رسانه کشور و معاونین ایشان ضمن بزرگداشت سالروز ولادت امام رضا(ع) از خانواده‌های شهدای رسانه: شهید صادقیان، شهید مهدوی، شهید ایل‌بیگی و سرکار خانم مهاجری (مادر دو شهید) تقدیر بعمل آمد. ضمناً به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و دهه کرامت، به 5 نفر از خواهران خبرنگار خانم‌ها؛ رمزی (از خبرگزاری تسنیم)، کرانی (از خبرگزاری دفاع مقدس)، ثنایی (از روزنامه جوان)، فلاحی (از خبرگزاری فارس) و طاهریان از (خبرگزاری دانا) نیز هدایایی تقدیم شد.