kayhan.ir

کد خبر: ۵۳۵۵۹
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳
سردار کمالی هشدار داد

آخرین اولتیماتوم به ۱۲۰ هزار مشمول غایب برای واریز جریمه

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح به ۱۲۰ هزار نفری که شرایط‌شان احراز شده و هنوز مبالغ جریمه را پرداخت نکرده‌اند، تاکید کرد که هر چه زودتر برای پرداخت جریمه اقدام کنند، در غیر این صورت بنابر قانون با آنها برخورد می‌شود.


سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مورد آخرین وضعیت طرح جریمه ریالی مشمولان غایب اظهار داشت: در این طرح 280 هزار مشمول غایب ثبت‌نام کرده‌اند که بررسی‌های لازم انجام شده است.
جانشین اداره کل منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این که حدود هفت هزار نفر از ثبت‌نام‌کنندگان حائز شرایط خرید خدمت سربازی نشده‌اند، تصریح کرد: 130 هزار نفر از ثبت نام کنندگان که حائز شرایط شده‌اند مبالغ جریمه خود را واریز کردند.وی گفت: 20 هزار نفر از ثبت‌نام‌کنندگان پرونده ارسالی‌شان نقص‌دار بود که به آنها اعلام شده هرچه سریع‌تر برای تکمیل پرونده اقدام کنند.
سردار کمالی افزود: به حدود 120 هزار نفر نیز پیامک زده‌ایم که مبلغ جریمه‌شان تعیین شده و باید هرچه سریع‌تر مبالغ را واریز کنند.
جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به سوالی در مورد نرسیدن پیامک به افراد ثبت‌نام کننده گفت: اگر فردی باشد که پیامکی در این زمینه دریافت نکرده است باید هرچه سریع‌تر به پلیس+10 مراجعه کرده و اگر مشکلش حل نشد به سازمان وظیفه عمومی مراجعه کند تا به وضعیتش رسیدگی شود.این مقام ارشد ستاد کل نیروهای مسلح به 120 هزار نفری که حائز شرایط شده و هنوز مبلغ جریمه خود را واریز نکرده‌اند، تاکید کرد: هرچه سریع‌تر نسبت به واریز مبلغ جریمه اقدام کنند چرا که به سازمان وظیفه عمومی تاکید شده با آنهایی که نسبت به واریز جریمه اقدام نکنند، بنابر قانون برخورد و نسبت به دستگیری و اعزام آنها اقدام شود.
سردار کمالی در پاسخ به این سوال که مرحله دوم ثبت‌نام مشمولان غایب چه زمانی انجام می‌شود، اظهار داشت: ابتدا باید تکلیف این 120 هزار نفر که جرایم خود را واریز نکرده‌اند و همچنین آن 20 هزار نفری که به تازگی پیامک برایشان ارسال شده مشخص شود تا در این خصوص تصمیم‌گیری شود.وی با بیان این که فعلا برای ثبت‌نام مرحله دوم تصمیم‌گیری نشده خاطرنشان کرد: تا اواخر شهریور ماه در این زمینه تصمیم‌ می‌گیریم.