kayhan.ir

کد خبر: ۵۳۲۵۳
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰

جدال رسانه‌ای بازیگر و کارگردان!(اخبار ادبی و هنری)

محمدرضا گلزار و بیژن بیرنگ، بازیگر و کارگردان یکی از سریال‌های شبکه نمایش خانگی به جدال رسانه‌ای با یکدیگر پرداختند.

محمدرضا گلزار در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران گفته بود که «اگر بخواهم در خصوص جزئیات جدا شدن از پروژه خانگی «عشق تعطیل نیست» بگویم همین كافى است كه همه با هم انصراف دادیم، یعنی قبل از شروع قسمت ششم من به‌شخصه و به خاطر خواسته جمعی گروه، کارگردان را صدا کردم و از او خواستم متن را به خاطر عدم علاقه مردم به آن عوض کند و نویسنده جدیدی به گروه اضافه کند که کارگردان زیر بار چنین کاری نرفت و ترجیح داد که کار را متوقف کند. این شد که همه باهم انصراف دادیم و پروژه متوقف شد.»
اما بیژن بیرنگ، نویسنده و کارگردان این سریال هم در گفت‌وگو با تماشاگران و در واکنش به اظهارات گلزار گفته است: «اين مشكل را آقاي گلزار به وجود آوردند و سرمايه‌گذار. آقای گلزار از طرف سرمايه‌‌گذار به من تحميل شد. آقاي گلزار اين سبك بازي را بلد نيست، در لحظات عاطفي مشكل دارد، در خنداندن مشكل دارد.»
او کار سایر بازیگران این سریال را تحسین کرده و گفته که تنها كسي كه اين ميان مانع كار بود به نظر من آقاي گلزار بود و اضافه کرده: «آقاي گلزار به نظر من بايد ياد بگيرد که با سوپراستار بودن و با طمطراق و يراق وارد صحنه شدن و گوش به حرف كارگردان نسپردن و اينكه من همين هستم و بايد باشم، چون از من در بيرون چنين انتظاري است، نمي‌تواند يك كار جديد را به وجود بياورد.»