kayhan.ir

کد خبر: ۵۳۲۱۷
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴
در درگیری با سربازان گمنام امام زمان(عج) صورت گرفت

هلاکت یکی از اشرار مسلح در منوجان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان از هلاکت یکی از اشرار مسلح و زخمی شدن سه نفر دیگر در درگیری مسلحانه با سربازان گمنام امام زمان(عج) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان کرمان، محمد ضیاءالدینی اظهار کرد: طی انجام اقدامات اطلاعاتی یک ماهه توسط مأموران اداره اطلاعات پنج شهرستان جنوبی استان کرمان و پس از درگیری مسلحانه سربازان گمنام امام زمان(عج) با اشرار مسلح مقدار 700 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و سه دستگاه خودرو و دو قبضه اسلحه کلت کمری از قاچاقچیان کشف شد.
وی افزود: در این درگیری یکی از اشرار مسلح به هلاکت رسید و سه نفر دیگر زخمی شدند که یکی از افراد زخمی شده دستگیر و دو تن دیگر متواری شدند.
دادستان منوجان گفت: با توجه به اطلاعات بدست آمده این باند در ماه گذشته قریب به 30 تن مواد مخدر به صورت مسلحانه از حوزه‌های قضایی شهرستان‌های جنوب کرمان حمل کرده است.
وی بیان کرد: با توجه به شناسایی تمامی اعضای باند و افراد متواری، در اسرع وقت نسبت به دستگیری آنها و مجازات قانونی اقدام خواهد شد.
ضیاءالدینی گفت: با توجه به نبود ایست و بازرسی در محورهای خروجی شهرستان‌های کهنوج و قلعه‌گنج به منوجان و مسیر منوجان به هشتبندی از حوزه قضایی شهرستان میناب از استان هرمزگان و تردد اشرار مسلح از این مسیر لذا ضروری است مراجع مربوط نسبت به ایجاد ایست و بازرسی در این مسیرها اقدام کنند.