kayhan.ir

کد خبر: ۵۲۴۹۷
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷
امام جمعه قم:

ملت ایران هیچ‌گاه تسلیم ظلم نمی‌شود

امام جمعه قم با اشاره به سالروز پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ 33روزه بر ارتش صهیونیستی و «روز مقاومت اسلامی» تاکید کرد: ایران اسلامی همواره و قاطعانه تا آخر در کنار مقاومت اسلامی ایستاده و خواهد ایستاد.
قم- خبرنگار کیهان:

حجت‌الاسلام علیرضا اعرافی دیروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که با حضور پرشکوه مردم و زائران در شبستان حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد افزود: استکبار حتی پس از توافق هسته‌ای به یاوه‌گویی‌های خود مبنی بر کوتاه آمدن ایران در حمایت از مقاومت اسلامی ادامه می‌دهد، اما این حرف‌ها تأثیری بر عزم جمهوری اسلامی در حمایت از مقاومت ندارد.
وی اظهار داشت: پیروزی مقاومت لبنان در جنگ 33 روزه آغاز زنجیره‌ای از پیروزی‌های مقاومت اسلامی بود و همین امر دشمن را به خلق گروه‌های تروریستی وا داشت.
رئیس دانشگاه بین‌المللی جامعه المصطفی(ص) خلق و پرورش گروه‌های تروریستی همانند داعش را لوث ‌کردن مقاومت اسلامی و حاصل طراحی آمریکا و اسرائیل عنوان کرد و گفت: امروز شاهد این همه آشوب و برادرکشی و جنگ داخلی و ستم‌های عظیم بر امت اسلام هستیم.
خطیب جمعه قم در ادامه سالروز کودتای 28 مرداد را محکوم کرد و اظهار داشت: درس بزرگ کودتای 28 مرداد این است که دشمن با تکیه بر اختلاف و دودستگی داخلی قدرت ملت را منهدم و زمینه سیطره خود را فراهم آورد.
وی افزود: برای جلوگیری از کودتاهای 28 مرداد باید اختلافات درونی را در سایه اطاعت از ولایت و رهبری و تسلیم محض قوانین کشور و هوشمندی سیاسی و اقتصادی به فرصت و اتحاد برای پیشرفت و اقتدار کشور تبدیل کرد.
اعرافی سالروز ورود آزادگان را به میهن اسلامی گرامی داشت و گفت: آزادگان اسناد افتخار و پرچم برافراشته و ستونهای استوار انقلاب اسلامی هستند.