kayhan.ir

کد خبر: ۵۲۴۶۲
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۴

اخبار کوتاه

جامعتین لیست مشترک می‌دهند
سید محمد غروی سخنگوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با تسنیم  گفت: قرار شده که یک هماهنگی بین جامعتین صورت گیرد تا یک لیست مشترک در خصوص انتخابات خبرگان ارائه شود. وی گفت: در دوره‌های گذشته کمیته ویژه انتخابات مجلس خبرگان در جامعه مدرسین تشکیل می‌شد و به بررسی افراد و فضای سیاسی می‌پرداختند و در نهایت افرادی را پیشنهاد می‌کردند و جهت بررسی نهایی و تصویب به صحن جامعه می‌آمد. غروی ادامه داد: در حال حاضر کمیته، کار خود را انجام داده ولی هنوز به صحن جامعه نیامده است.

تبریک سالروز پیروزی مقاومت لبنان در جنگ ۳۳روزه
رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به همتای لبنانی‌اش سالروز پیروزی مقاومت لبنان در جنگ ۳۳روزه را تبریک گفت. در بخشی از پیام علی لاریجانی آمده است: بدون شک این رخداد به یاد ماندنی، در نتیجه ایثار و مجاهدت رزمندگان مقاومت و مدیریت بی‌نظیر و وحدت و همدلی رهبران فهیم لبنان به‌ویژه جنابعالی و دبیر کل محترم حزب الله حاصل گردید.

مسئولان بانک مرکزی به مجلس می‌روند
احمد امیرآبادی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از حضور مسئولان بانک مرکزی در جلسه روز یکشنبه آینده این کمیسیون برای ارائه گزارشی از میزان دقیق پول‌های بلوکه‌شده ایران در بانک‌های خارجی خبر داد.

انتصاب فرمانده جدید منطقه پدافند هوایی غرب کشور
طی مراسمی و با حضور امیر علیرضا صباحی فرد جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) و معاون سیاسی امنیتی استان همدان، سرهنگ بیژن ساعدی به عنوان فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید دستنبو منصوب شد.