kayhan.ir

کد خبر: ۵۲۴۵۴
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰

کارخانه تولید قطعات تقلبی خودرو در کردکوی پلمب شد

فرمانده نیروی انتظامی کردکوی استان گلستان از کشف قطعات تقلبی خودرو و پلمب کارخانه تولید این قطعات در یک شهرک صنعتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس گلستان، سرهنگ محمود علی‌فر اظهار کرد: درپی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت یک کارخانه تولید قطعات خودرو در یکی از شهرک‌های صنعتی کردکوی که به صورت غیرمجاز با برند شرکت‌های دیگر اقدام به فروش محصولات خود در بازارهای داخل و خارج استان می‌کرد، اکیپی ویژه از مأموران پلیس آگاهی برای بررسی موضوع تشکیل شد.
وی افزود: مأموران پس از تحقیقات میدانی گسترده که به صورت نامحسوس از محل کارخانه انجام دادند و اطمینان از فعالیت غیرمجاز این شرکت، با هماهنگی مقام قضایی نسبت به بازرسی از این کارخانه اقدام کردند.
سرهنگ علی‌فر اضافه کرد: در بازرسی از این کارخانه که با حضور کارشناسان اداره استاندارد صورت گرفت، تعداد زیادی قطعات و ماشین‌آلات تولیدی غیراستاندارد (صفحه کلاچ و لنت ترمز) و همچنین 70 هزار کارتن خالی مختص بسته‌بندی با برند شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی و تعداد زیادی برچسب هولوگرام تقلبی کشف شد.فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی افزود: با توجه به تشخیص کارشناسان اداره استاندارد مبنی بر غیراستاندارد بودن قطعات و تجهیزات این کارخانه و پس از هماهنگی با مقام قضایی، این واحد صنعتی پلمب شد.