kayhan.ir

کد خبر: ۵۲۲۹۲
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز



* بهانه‌گیری غربی‌ها درباره ساختن جاده در پارچین در روزهای اخیر حکایت از این دارد که از این پس، هر کار عمرانی بخواهیم انجام بدهیم از قبل باید اجازه بگیریم! واقعاً چه می‌خواستیم و چه شد؟!
1417---0911
* آقای آمانو گفته است ایران درباره مصاحبه با دانشمندانش همکاری لازم را با آژانس انجام نمی‌دهد و این تازه اول جرزنی‌هایی است که پیش‌بینی می‌شد. هنوز زمان اجرای توافق شروع نشده با رسانه‌های اختاپوسی روی پارچین تمرکز کرده‌اند. آنها از همه کارها و فعالیت‌های ساختمانی ما در پارچین خبر دارند، اما انگ زدن و فشار آوردن بر ایران بخشی از نقشه آنهاست و می‌خواهند باب بهانه‌جویی را برای رسیدن به اهداف شوم نهایی که در سر دارند باز نگه دارند. فریب جنگ زرگری را هم نباید خورد چراکه پشت پرده این قضایا رضایت صهیونیست‌هاست.
رضا عطارزاده
* باد با چراغ خاموش کاری ندارد. بدانید اگر در سختی هستید بدان سبب است که روشنید. برقرار باشید. کیهانیان.
0983---0917
* آقای جهانگیری از رسانه‌ها خواسته که به بزرگ‌نمایی نقاط ضعف دولت با وجود دشمنان معاند بیرونی تأکید نکنند! عرض بنده این است! 1- شما با ادعای فضای باز رسانه‌ای به دشمن‌ترین رسانه‌ها (بی‌بی‌سی) مجوز فعالیت دادید. 2- پولی که به رسانه‌ها داده می‌شود ملک شخصی دولتمردان نیست بلکه متعلق به مردم است که در جیب دولت است. 3- کمترین وظیفه رسانه بیان نقاط ضعف دولت است برای پیدا کردن راه‌حل مناسب وگرنه به‌به و چه‌چه ثمره‌ای جز درجا زدن و حرکت روبه عقب برای دولت نخواهد داشت.
7873---0912
* آقای هاشمی با زیر سؤال بردن انتخابات، حیثیت سیاسی خود را خدشه‌دار می‌کند. چون خودش در این نظام انتخاباتی سه بار نماینده مجلس، دوبار رئیس‌جمهور و 4 بار نماینده خبرگان بوده است. در این صورت اعتبار خودش هم زیر سؤال می‌رود!
5098---0912
* آقای رئیس‌جمهور پیش از انتخابات می‌گفتند: « در صورت انتخاب شدن آزادی برای همه مخالفان من وجود دارد.» الان هم می‌گویند همه چیز با گفت‌وگو و تحمل نقد درست می‌شود پس چگونه انتقاد یک نشریه با چند هزار نسخه را تحمل نکرده و آن را تعطیل کرده‌اند و به بقیه هم اخطار داده‌اند.
علی‌اکبر توکلی
* این‌گونه که معاون اول آقای رئیس‌جمهور خواسته تمام مطبوعات باید به تعریف و تمجید دولت و دولتمردان بپردازند این چه اخلاق دیکتاتور مأبانه‌ای است که آقایان پیدا کرده‌اند؟
1840---0915
* معنی و مفهوم تعطیل کردن نشریه 9 دی و اخطار دادن به کیهان و رجا نیوز نداشتن پاسخ قانع‌کننده درباره توافق هسته‌ای است والا چرا باید از نقد و بررسی متن توافق هسته‌ای نگران باشند و متوسل به بستن دهان منتقدین بشوند؟
3730---0910
* دولت با این برخوردهای چکشی که با منتقدین دارد چه رفتاری را از آنان انتظار دارد؟ آیا چنین برخوردی باعث اقناع منتقدان می‌شود؟ واقعاً عجیب است!
6057---0916
* من یک روستایی هستم و آقای هاشمی نباید فراموش کرده باشد که کفن‌پوشان و روستائیان اطراف ورامین بودند که به طرف تهران حرکت کردند و آن حماسه به یاد ماندنی را در 15 خرداد 1342 آفریدند. اگر آن حماسه‌آفرینان روستایی نبودند شما کجا بودید؟
0089---0919
* آقای هاشمی بهرمانی دهه اول انقلاب سیمای جمهوری اسلامی عیادت شما از والده محترمه در روستای بهرمان را نمایش دادند. کسی به خاطر روستایی بودن‌تان به شما توهین نکرد. من در اهواز به دنیا آمده‌ام و در تهران بزرگ شده‌ام ولی همیشه به روستایی بودن پدر و مادرم که از روستا به شهر آمده‌اند افتخار کرده و عاشق روستای متروک آنها هستم.
0328---0939
* رئیس‌جمهور قبل از توافق اعلام کردند که تمام مشکلات کشور حتی آب خوردن مردم به توافق هسته‌ای بستگی دارد! اما بعد از توافق در اسلامشهر می‌گوید مشکل ما با دنیا فقط مشکل هسته‌ای نیست! یعنی مشکلات اقتصادی، بیکاری، گرانی، تورم و... همچنان باقی است و مدیران لایقی باید آنها را مدیریت کنند! مسئولان لطفا با مردم که ولی‌نعمت انقلابند صادقانه برخورد کنند؟
چوبدار
* اروپایی‌ها از توافق هسته‌ای چه دیده‌اند که با کوله‌پشتی و لباس راحتی در دیدار با شخصیت‌های کشورمان مثل آقای رئیس‌جمهور حاضر می‌شوند؟ مقام و جایگاه آقای رئیس‌جمهور به ملت و نظام تعلق دارد، احترام این جایگاه بر همه به ویژه به شخص ایشان واجب و لازم است.
محمودی
* قطعا این سخن دولت و تیم هسته‌ای کشورمان درست است که طرف‌های مقابل ما به مذاکره بیشتر نیاز دارند اما چیزی که در چنین وضعیتی باعث تعجب است این است که ما این همه امتیاز داده‌ایم.
9590---0914
* وقتی تورم تک رقمی هم شود و مثلا مسکن 100 میلیونی 30 میلیون شود ولی تولیدات داخلی به پایین‌ترین حد ممکن رسیده باشند و مردم منبع درآمدی نداشته باشند چه ارزشی دارد؟
3859---0915
* ولایت‌پذیری در این است که همه مسئولان و مدیران برای تقویت تولید ملی تلاش کنند. به اعتقاد بنده ادعای انقلابی‌گری و خدمتگزار بودن مسئولان باید در توجه به این مهم و اقدامات عملی در این جهت محک زده شود.
0291---0918
* چرا در تله‌تکست شبکه 3 سیما عناوینی که درج شده بیشتر از روزنامه‌های اصلاح‌طلبان و روزنامه‌های زنجیره‌ای دارای سابقه همراهی با فتنه صهیونیستی 88 است و چرا جای بیشتر روزنامه‌های اصولگرا خالی است؟
5917---0911
* از مسئولان تقاضا داریم فکری به حال روشنایی برخی از قسمت‌های آزاد‌راه قم بکنند.
6279---0912
* برخی فروشندگان کارگر میادین میوه و تره‌بار از جمله «میدان بار کالاد» واقع در رسالت - فرجام غربی روبروی پارک ولی‌عصر(عج) متاسفانه با ارباب‌رجوع برخوردهای زننده‌ای دارند. بعضا وقتی شما یک کیلو میوه طلب می‌کنی او پلاستیک را پر می‌کند اگر شما مقدار را کم کنی  پلاستیک را از دست شما گرفته و کل میوه را خالی می‌کند و می‌گوید میوه نداریم! گاهی نیز بددهنی می‌کنند.
خانم برزو
* بالا رفتن سن ازدواج و آمار طلاق در جامعه امروز زنگ خطر می‌باشد. باعث تاسف است که دولت و مسئولان بدون توجه به این مشکلات فکر و ذهنشان سرکوب رقیب سیاسی خود شده و کاری برای این امور خطیر انجام نمی‌دهند.
0685---0916
* از مسئولین شرکت ملی گاز درخواست می‌کنم با اعطای تسهیلات برای واگذاری کنتور انفرادی به مجتمع‌های مسکونی چندین واحدی که از یک کنتور مشترک استفاده می‌کنند اقدام نماید تا حقوق افراد کم‌مصرف ضایع نشود.
5932---0912
پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه 20
«در پاسخ به مطلب مندرج در کیهان مورخ 94/5/14 پیام شهروندی مبنی بر «تعمیر و مرمت دست‌اندازهای خیابان‌های سطح منطقه 20» به آگاهی می‌رساند از ابتدای سال جاری (28000 متر مربع معادل 3100 تن) از معابر سطح منطقه روکش اساسی آسفالت و لکه‌گیری انجام شده است و بهسازی مابقی معابر مورد نیاز، در دست اقدام می‌باشد.»